Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 En liten påskeoppmerksomhet. Den ene tingen hadde jeg kjøpt, de andre hadde barna laget. Fikk sms senere hvor hun takket for den fine tingen jeg hadde kjøpt. Nevnte ingenting om det barna hadde laget. Jeg er litt impulsiv og angrer nå på at jeg ikke lot de pynte mer på tingene de laget, de var ihvertfall gule. Selv om det ikke var typisk påsketing. Min hobbyide falt tydeligvis ikke i smak. Var på besøk der i går og så etter tingene, og fant ut at hun hadde satt de utenfor huset til pynt, litt gjemt bak noe annet. Angrer sånn på at jeg ga henne dette, kunne bare latt være. Er deprimert for tiden og tar mange rare avgjørelser siden jeg vingler frem og tilbake med tankene. Våknet i natt og begynte å gråte av hele greia. Anonym poster: 4529a7eecd4f010bcef6d70d149d8e24
Miss Dynamite Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Ikke tenk på det hun likte det nok veldig,men jeg er slik selv.. Kan lett misforstå og tenke feil.. Du kan jo spørre? Det er jo din mor Jeg kjøpte en flott veske og lommebok til hun for to år siden... Aldri blitt brukt. Jeg ser de,men de har aldri vært i bruk.. Aldri turt å spørre direkte selv. Hehe.. Dog ble ikke dette det samme,men...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Ustabilt Ja, jeg er ustabil, det har jeg jo allerede fortalt:-) Anonym poster: 4529a7eecd4f010bcef6d70d149d8e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå