Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Om barnet mitt ikke får barnehageplass fra august, vil jeg få brev da? Det står på nett at alle skal få brev ila mars, og når jeg sjekker onlinesøknaden nå står den fortsatt 'under behandling' og venteliste, akkurat slik den sto før søknadsfristen. Har de bare ikke blitt ferdig helt ennå? Brevet bør jo bli sendt snart om det skal rekke frem i mars. Anonym poster: c8c5e67785ad8607dda493d99019ab60
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Da vi søkte barnehageplass for sønnen vår, som var født i november, i 2011, så fikk vi et brev hjem hvor det sto at dessverre fikk vi ikke plass til han, og sto derfor på ventelister på de nevnte barnehageplasser. Og det vil bli behandles igjen etter hvert som ledige plasser dukket opp. I august fikk vi så et nytt brev, hvor vi fikk bekreftet at vi fikk barnehageplass på den barnehagen vi satt som nr.3 på lista, Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt til kommunen på det tlf. som står på brevet og spør direkte hvordan ligger det an i løypa og prosessen rundt barnehageinntak. For det varierer nok fra kommune til kommune. Anonym poster: f964f79c647afea3450b39c0a5f0b555
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Takk for svar! Er det jeg regnet med, men er usikker. Det er ferieavvikling i kommunen, så ingen telefontid............................. Jeg har ikke fått noe brev, og dermed vet jeg også lite. Bare googlet litt. Men da får jeg vente og se. Barnet er ett år, så han har i grunn krav på plass, men det var ikke plass til alle i fjort :/ Anonym poster: c8c5e67785ad8607dda493d99019ab60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå