Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Det er sikkert flere som har spurt om dette før, men er det noen som vet om vi må sende inn meldekort før lørdag 30. mars siden mandag 1.april er en mandag. Anonym poster: 09330f05d52cf2d24f7cb6e032ec89b1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Det er sikkert flere som har spurt om dette før, men er det noen som vet om vi må sende inn meldekort før lørdag 30. mars siden mandag 1.april er en mandag. Anonym poster: 09330f05d52cf2d24f7cb6e032ec89b1 Er hellig mente jeg hehe:) Anonym poster: 09330f05d52cf2d24f7cb6e032ec89b1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Logg inn på siden der du sender meldekortet, der står når du kan sende inn neste. Anonym poster: 722e1ac89bca794a82b76676af402731
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Det så jeg ikke selv om jeg leita men skal se enda en gang! Anonym poster: 09330f05d52cf2d24f7cb6e032ec89b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå