Gå til innhold

aap i påska


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert flere som har spurt om dette før, men er det noen som vet om vi må sende inn meldekort før lørdag 30. mars siden mandag 1.april er en mandag.

 

Anonym poster: 09330f05d52cf2d24f7cb6e032ec89b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert flere som har spurt om dette før, men er det noen som vet om vi må sende inn meldekort før lørdag 30. mars siden mandag 1.april er en mandag.

 

Anonym poster: 09330f05d52cf2d24f7cb6e032ec89b1

 

Er hellig mente jeg hehe:)

 

Anonym poster: 09330f05d52cf2d24f7cb6e032ec89b1

Skrevet

Står vel på NAV.no.

Skrevet

Logg inn på siden der du sender meldekortet, der står når du kan sende inn neste.

 

Anonym poster: 722e1ac89bca794a82b76676af402731

Skrevet

Det så jeg ikke selv om jeg leita men skal se enda en gang!

 

Anonym poster: 09330f05d52cf2d24f7cb6e032ec89b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...