Gå til innhold

Noen som har et lite

Anbefalte innlegg

Skrevet

rom med polstrete vegger å låne ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Du kan få låne vinkjelleren vår. Mannen min påstår at han ikke hører noen ting når han er der!

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har ei stor flott kiste hvor jeg oppbevarer fine bløte puter og dyner, hvis du har blitt bløt på pæra kan du godt få ligge der til det går over.

Skrevet

Jeg har en hundegård som er utbryter sikkert. Lånes ut for 100 kr/t, tilgang til ly og friskt vann;)

Skrevet

Takker! Tror jeg heller mot vinkjelleren...lydtett og med tilgang på vin må jo bare kurere alt?

Skrevet

Den vinkjelleren vil jeg og låne ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Dere er velkomne når som helst. I og med at mannen er en stor vinelsker, så er den fylt opp med mange flasker. Så et Krangle-treff der er ikke å forakte.

(bare ta på litt gode klær, det er ikke så høy temperatur der).

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Er vinkjellern godt fylt trenger vi ikke varmeklær vi kan varme hverandre

Gjest amandine
Skrevet

Jeg har en stor gammel kiste jeg skal gi vekk(når jeg bare klarer å logge meg inn på finn.no), du kan gjerne få den om du trenger.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har en stor gammel kiste jeg skal gi vekk(når jeg bare klarer å logge meg inn på finn.no), du kan gjerne få den om du trenger.

HRMPF! Du vet at vi har førsteretten på den, vi skrotnissene her inne?

Neida, men altså... jeg elsker kister. Men jeg har def ikke plass til en til, da.... har to allerede.

Skrevet (endret)

Trenger ikke polstrede rom her, du kan få låne jordet. Hyl så høyt du vil, ingen hører. Slå til alt du kan, du havner bare i snøen. Prøv å stikke av, strømgjerdet tar deg. Au.

Endret av mama foodie
Skrevet

...ellers blir jeg gjerne med på en dukkert i vinkjelleren til Kira bjeffer, det hørtes ut som det beste forslaget egentlig ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Trenger ikke polstrede rom her, du kan få låne jordet. Hyl så høyt du vil, ingen hører. Slå til alt du kan, du havner bare i snøen. Prøv å stikke av, strømgjerdet tar deg. Au.

Åh, nå fristet det å sette en gjeng med sjarmerende anonyme innenfor det strømgjerdet. Lage et realityshow ut av det :)

Skrevet (endret)

Åh, nå fristet det å sette en gjeng med sjarmerende anonyme innenfor det strømgjerdet. Lage et realityshow ut av det :)

Den store flukten - anonymspesial.

Endret av mama foodie
Skrevet

Det kan brukes til pms-campen også!

Skrevet

crazy-annie biter som en gal for å komme seg løs fra strømgjerde, mens vi sitter trygt å ser på det hele fra kjelleren til Kira bjeffer (webkamera)

Gjest amandine
Skrevet

HRMPF! Du vet at vi har førsteretten på den, vi skrotnissene her inne?

Neida, men altså... jeg elsker kister. Men jeg har def ikke plass til en til, da.... har to allerede.

Den la på gies bort i to minutter, tror jeg...ha ha. Alvorlig talt kjære deg, vil du ha kan du få en av mine andre;-) Jeg har ymse og alt for mange iflg min mann. Stor, liten, buet eller flatt lokk take your pick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...