Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Kor tid i forhold til termin startet deres 3. fødsel og hvor lenge varte den?? Tusen Takk for svar Anonym poster: 0174d353e3651c4e244a9f0c3c85a7e3
Husbygger Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Tredje kom 6 dager ETTER termin, fødslen tok 30 min fra første ri til hun var ute. Ei venninne og gubben endte opp som jordmor/jordfar! Gutta ble født 10 og 22 dager før termin!
Gjest Antarctica Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Nr 3 kom eksakt på termindagen! Jeg gikk i fødsel så smått om morgenen ved 7-tida, men selve arbeidet kom ikke i gang før ved tolvtiden på dagen. Klokka halv fire var gutten født.
*Smiley* Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Hun kom 17 dager før termin. Og fra første ri tok det 2 t og 30 MIN. De 2 andre ble født 4 dager før termin og 8 dager over termin.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har termin 19 august, som er første skoledag til 6åringen.. vil jo så gjerne være der for henne, men det spøker jo litt... Anonym poster: 269114efd06bec5ab4904d73fc52e5ca
Kanutten83 Skrevet 25. mars 2013 #7 Skrevet 25. mars 2013 Nr 3 kom 7 dager over termin, født på under 2 timer fra første svake rie, tok meg over 30 min på å skjønne at det var fødselen som var i gang og ikke maserier De to første er født på termindagen og 1 mnd før termin Født kjapt de også
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #8 Skrevet 25. mars 2013 Så man kan altså gå over såpass lenge, selv med nr 3.. Anonym poster: 269114efd06bec5ab4904d73fc52e5ca
Sølvpanter Skrevet 25. mars 2013 #9 Skrevet 25. mars 2013 Nummer tre var det første barnet som kom etter termin. De andre kom før termin. Den varte i 4-5 timer.
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. mars 2013 #10 Skrevet 25. mars 2013 Nr. 3 kom tre uker før termin. Fødsel varte i 3 timer fra vannet gikk helt uten forvarsel. Det var intenst! Spesiellt siden vi har 2,5 times reisevei til sykehuset. Men vi rakk det...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #11 Skrevet 25. mars 2013 Nesten fire uker før termin. Kjapp og enkel fødsel. Anonym poster: 7c831698fde90216f277a301da935400
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #12 Skrevet 25. mars 2013 2 dager før termin, varte i litt over 2 timer. Anonym poster: 30b0a5a14c0bfdade2274de0be6cd149
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. mars 2013 #13 Skrevet 25. mars 2013 Nr 3 kom 24 dager før termin, og da hadde jeg "slitt" lenge med å holde han inne ble lagt inn i uke 33 med premature rier og lå på sykehuset i ei uke. Etter uke 34 stopper de ikke om man går i fødsel. Det ironiske var at han hadde prøvd lenge å komme ut, men når fødselen var i gang, da skulle han ikke ut på tørre møkka. Var masse styr, operasjonssalen ble gjort klar, men de klarte til slutt å dra han ut med en klokkesugekopp (?). Alt som kunne gå galt gikk galt Tok 12 timer fra start til slutt, men det gjorde det med de andre også, så det reagerte jeg egentlig ikke på. Husker jeg sa til faren at hvis dette hadde vært første fødselen min så hadde vi ikke fått flere, men heldigvis visste jeg at dette ikke var en "normal" fødsel.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #14 Skrevet 25. mars 2013 Uffa sommerfuggel håper premien var verdt strevet Anonym poster: 269114efd06bec5ab4904d73fc52e5ca
Gjest AnneS Skrevet 25. mars 2013 #15 Skrevet 25. mars 2013 Tredjemann kom tre uker før ul-termin (14 dager før menstermin). Fødselen tok kanskje tre timer? Litt usikker siden den ikke var vondt før det hadde gått en lang stund, trodde det var kynnere. Drømmefødsel Første 12 dager før og andre 7 dager før.
Mammarama=) Skrevet 25. mars 2013 #16 Skrevet 25. mars 2013 Nr3 kom 4 dager FØR termin.Fra vannet gikk til hun ble født gikk det 17 timer. Aktivt 10 timer (med rier) Nr1 kom 14 dager etter termin.Fødselen tok 8 timer. Nr 2 kom 5 dager før termin. fødselen tok 4 timer. Så nr 3 var den lengste fødselen =/
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. mars 2013 #17 Skrevet 25. mars 2013 Nr. 3 kom 1 dag før termin. Var på sykehuset for å få modningsakupunktur og jordmor mente at jeg kom til å føde i løpet av helga (dette var en fredag). Måtte ligge til observasjon i noen timer pga høy puls hos baby, men skulle få dra hjem i et par timer og heller komme tilbake litt senere på kvelden. På veg hjem fra sykehuset kom riene og 6,5t senere var hun ute Nr. 1 er født 12 dgr etter termin. Nr. 2 er født 2 dgr etter termin.
skju Skrevet 25. mars 2013 #18 Skrevet 25. mars 2013 Min tredje kom 15 dager før, fra første rie tok det 7 timer. Riene ble ikke vonde før 2,5 t før da Det fleste sier at nr tre er en luring 1 kom 16 dager før og nr 2 kom 6 dager før
3barnsmor_to_be Skrevet 25. mars 2013 #19 Skrevet 25. mars 2013 Til alle dere som fødte før termin : hvor aktive var dere i løpet av svangerskapet??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #20 Skrevet 25. mars 2013 Tredje fødsel var første gang jeg fødte før termin, ei uke før da. Tok rundt en halvtime fra første ri til baby var ute. Rakk akkurat sykehuset. Anonym poster: 3e182308fa2ba115bb74f919d672fc70
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #21 Skrevet 25. mars 2013 Ble satt igeng med nr 3. 8 dager etter termin. Hadde da svangerskapsforgifting. Ble satt igang ved at vannet ble tatt ca kl 09.00. Hun ble tatt med keisersnitt kl 18.35. Nr 1 kom 5 dager før termin. Nr 2 ble satt igang 11 dager over termin. Anonym poster: a0ec3513938f3d68ffd3a06b4758c2de
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #22 Skrevet 25. mars 2013 Til 1312 jeg var helt passiv i svangerskapet. Lå på sofaen i ni måneder på grunn av at jeg var så dårlig. De to første svangerskapene var jeg normalt aktiv og gikk over termin. Siste baby var også en kilo mindre enn de to første. Anonym poster: 3e182308fa2ba115bb74f919d672fc70
Gjest AnneS Skrevet 25. mars 2013 #23 Skrevet 25. mars 2013 Til alle dere som fødte før termin : hvor aktive var dere i løpet av svangerskapet?? I de to første svangerskapene var jeg ikke veldig aktiv nei, men fødte før termin. I det tredje svangerskapet var jeg aktiv på jobb og på trening de første 6 mnd, før jeg var veldig inaktiv de siste ukene pga bekkenet og høyt blodtrykk. Tror ikke det har noe med aktivitet å gjøre for meg hvertfall, jeg bruker bare kortere tid på å lage en baby Ca 38 uker
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #24 Skrevet 25. mars 2013 Nr 3 ble født 8 dager før termin (termin egentlig i dag), startet med slimproppen gikk ca kl 17, ca kl 19 startet såvidt noen rier (trodde da det var kynnere), kl 21.30 kom samboer hjem og vi dro rett på sykehuset, hadde da hadd vonde rier i ca ei time, kom på sykehuset kl 22 og kl 23 var hun født . Nr 1 kom 5 dager etter termin, rier i to døgn før hun ble født. Nr 2 kom 1 dag etter termin, startet med vannavgang født 5-6 timer etter. Anonym poster: 374264467e44df06978c39a25968097a
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 25. mars 2013 #25 Skrevet 25. mars 2013 Jeg ble satt i gang 11 dager etter termin med nr tre. Tok 3 timer fra de tok vannet til han var ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå