Jente+Oktoberbarn Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Datteren min hadde omgangssyke i 5 dager. Dagen etter hun var ferdig våknet jeg og var kjempekvalm og det var jeg hele dagen uten at det kom oppkast eller diare. På kvelden fikk jeg 39,7 i feber. Dagen etter var jeg bedre og feber var borte, men var veldig svimmel! I går var formen stort sett bra, men jeg var sliten. Så våkner jeg igjen i dag og føler meg uvel igjen og nå har jeg fått diare og er kvalm. Noen som har vært borti noe av det samme? Er det omgangssyke? Har aldri opplevd omgangssyke på denne måten før...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Du vil nok oppleve omgangssyke i mange varianter hvis dette er ditt første barn og den første omgangssyken hun har hatt. Dessverre får jeg vel nesten si, men helt klart mulig å ha det som du beskriver. Det finnes så utrolig mange forskjellige mageviruser som er i omløp og man kan reagere totalt forskjellig fra gang til gang. Verstingen er Noroviruset, ihvertfall for de voksne. God bedring ihvertfall!
Jojo x3 Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Datteren min hadde omgangssyke i 5 dager. Dagen etter hun var ferdig våknet jeg og var kjempekvalm og det var jeg hele dagen uten at det kom oppkast eller diare. På kvelden fikk jeg 39,7 i feber. Dagen etter var jeg bedre og feber var borte, men var veldig svimmel! I går var formen stort sett bra, men jeg var sliten. Så våkner jeg igjen i dag og føler meg uvel igjen og nå har jeg fått diare og er kvalm. Noen som har vært borti noe av det samme? Er det omgangssyke? Har aldri opplevd omgangssyke på denne måten før... Ja, har vært borti lignende...ar erfart etter endel omganger at omangssyken kan arte seg på ulike måter hos de forskjellige i familien. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå