Gå til innhold

Alt oppi alt...denne debatten...om bhg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lurer jeg så egentlig hvorfor alle er så interesserte hva andre velger å gjøre ang sine egne barn?

Hvorfor ikke bare bry seg om sitt og sine egne?

Jeg tror nok de fleste foreldre sender barnet i barnehagen eller holder barnet hjemme av sine gode grunner og det de mener er best for barnet uansett om barnet er hjemme eller i bhg, uansett om mor vil rydde huset den dagen eller er sykemeldt osv .....

Hva er greia med å bryr seg så mye om andre? Det er nesten litt trist egentlig. Spesielt når kommenterer "stakkars barn" kommer i slike debatten av enkelte. Da tenker jeg "stakkars barn"? Virkelig. I mitt hode er det stakkars barn når barn blitt slått, mishandlet,overgrep, lever i fattigdom osv det er stakkars barn!!

Nesten som man har det for godt i Norge. Tenk på alle de barna som faktisk har det slik. De kan vi bry oss om. De er det synd på. Ikke barn som faktisk går i en barnehage eller sfo når de har åpent!

God påske forresten.....

Anonym poster: e33527ee6d7a4912a295b57fab738039

Videoannonse
Annonse
Skrevet

80% av innleggene her inne starter med "hva syns du om" og " hva tenker du dersom", så det er vel som med alt annet.

Anonym poster: dd22099562f5623710017040d25d6b29

Skrevet

Folk spørr vel for å få en bekreftelse på at det de gjør er ok.

Anonym poster: 6156ec9ad35ef84b5a9eb051c4398ece

Skrevet

Jo det forstår jeg. Jeg kan selv tenke over hva andre måtte mene og synes til tider. Blir vel slik i dette samfunnet...., men jeg tror man bare må godta at folk er forskjellige. Og alle barn er faktisk også forskjellige. Det samme er vi voksne. Vi har forskjellige behov alle sammen uten at det nødvendigvis er stakkars barn.

Anonym poster: e33527ee6d7a4912a295b57fab738039

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...