Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Bruker dere belønning når barnet deres har fått til noe på do? Anonym poster: f784acc24725129af0c7a9e0ce7fde58
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Tissinga gikk fint av seg selv, men bæsjen var det verre med så da fikk hun klistremerker når hun bæsja på do. Faset det ut etter noen uker og det gikk veldig bra Anonym poster: 7a6994ab12d28aa7076ff4b51606d4cc
petite fleur Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Gjorde ikke det med eldstemann, han fikk kun applaus og masse skryt Får se på minsten, lysten til å slutte med bleie sitter litt lenger inne hos ham.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Nei, ikke til noen av mine fire barn. Belønningen er å slippe bleien og få kule stor-jente eller stor-gutt truser. Har helt bevisst aldri brukt truse utenpå bleiene så det å få fine prinsessetruser og kule boxere har vært forbeholdt store barn som har sluttet med bleie. Anonym poster: 14153fe274bb24387ad19de8cedf8b1a
Nr3_i_magen Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Ikke med eldste. Hun. Sluttet av seg selv over natten da vi begynte med tøybleier fordi vi skulle være i Afrika en stund. Neste fikk klistremerker. Storesøster hjalp med motivasjonen, for hun fikk samtidig klistremerker for å gå med søpla og slikt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 brukte klistremerker, funket veldig bra for min lille. Anonym poster: 96b7f17ac6a0d618c82a0fff890f8fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå