Annte Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Lurer på om noen som skal reise dit? vi skal til sharm el sheik 1 uke på all inlucive hotell. Eg skal rett og slett bare slappe av og blir nok kun på hotellområdet som er ganske så stort. Meg og sambo som reiser. Er 14 uker på vei. Ble litt stressa over det kidnappingsgreiene i egypt no, men tenker at reisebyråene ikke hadde sendt oss ned om det var sååå utrygt. Noen andre som skal? eller nettopp vært?
TwinkleStar Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Vi kom hjem for en uke siden. Var i makadi og hurghada. All inclusive men var på flere utflukter utenfor hotellområde i hurghada både med Startour og lokale byråer. Merket ingenting til bråk der vi var hvertfall. Tror ikke sjansen er så stor hvis du oppholder deg på turiststeder. Vi ble anbefalt å ikke reise på ørken tur til nettop Sinai ørknen,og da gjør man selvsagt ikke det, men noen må absolutt trosse råd!
Septembermirakel❤️ Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Hvis det er sol og bad og du er ute etter er det et fint reisemål. Et av verdens beste steder å reise til hvis du snorklet eller dykker Men ikke forvent deg noen gourmet mat, eller god mat i d hele tatt. Mas av de lokale på kvelden om dere går inn i byen for å titte. Var der i 2 uker i okt i fjor. Glad vi tok turen til Kairo og Pyramidene, eller hadde ferien desverre vært en skuffelse. Er så mange andre steder med sol og bad som har langt bedre mat, hyggeligere lokalbefolkning og er rensligere generelt :/
Septembermirakel❤️ Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Og flyene går ikke ned dit nei om det ikke er trygt :) regner med de har kansellert div utflukter spes de som går gjennom Sinaiørkenen
Annte Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2013 Ok takk for svar:) nei tror neppe eg skal på tur i ørkenen blir nok helst på hotellet, er kun ute etter å bade, sol og slappe av en uke. Etter en lang vinter på nattevakter:P Men tok dere noen vaksiner før dere reiste? eg er ganske godt vaksinert fra før da tenker eg. Reiste til Afrika for to år siden.
Septembermirakel❤️ Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=List_6212&Main_6157=6263:0:25,6566&MainContent_6263=6464:0:25,7073&List_6212=6218:0:25,7172:1:0:0:::0:0 Jeg er også godt vaksinert siden jeg jobber som flyvertinne og reiser.... eh .. reiste over hele verden. Du har sikkert de fleste av vaksinene da ja siden du allerede har vært i kontinentet Du MÅ bare snorkle i hvertfall, det er heeelt fantastisk der !
Annte Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2013 Blir nok snorkling ja, elsker det! takk for svar:) gleder meg no:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå