SmallTalk Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Har i alle år gått til fast frisør i området her. Hun slutta for en stund siden og jeg er nå stuck med 2 eldre utdaterte frisører som i tillegg tar hele 700 kr for kun klipp. Eneste sjappa i nærheten og siden jeg ikke har lappen er det uaktuelt å farte rund med buss for å få fiksa manken. Så nå har jeg altså en sveis som følger: Langt hår som er oppklippet med striper ettervekst langt over normalen. Opprinnelig farge er type blondt. Vil bare ha alt i samme lengde og farge det selv. Ønsker å ha en lys brun farge. Kan jeg bare kline i fargen og stripene vil forsvinne? Må jeg har rødt i for at det ikke skal bli missfarget? Og ang klippen, ser at de korte lengdene er litt slitt. Tenker å bare få ei veninne til klippe det lengste og bare la de korte lengdene gro naturlig ut uten å gjøre noe med de så alt til slutt er like langt. Er det realistisk eller vil tuppene spise seg oppover så de aldri kommer helt ned? Jeg har ganske tykt solid hår om det er av betydning. Noen råd på veien?
DaTuMa Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Sjekk ut youtube. Mange enkle videoer for hvordan klippe selv
SmallTalk Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2013 Takk DaTuMa, det var jeg ikke klar over... Skal sjekkes...
SmallTalk Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2013 Da er det klippa etter youtube video og jeg er kjempefornøyd!! Raskt gikk det også. Takk
DaTuMa Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Så bra :-) youtube kan hjelpe med det meste er min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå