Gå til innhold

Hvor unik er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tankene begynte å spinne etter "typisk deg"-programmet..

Stadig hører man at "man lever bare en gang", "lev hver dag som om det var din siste" osv osv.

Mitt liv er virkelig ikke noe spennende..dagene går med på å egentlig gjøre ikke noe.. En dag er café, en på å se tv, en på rydde hus, jobb,..

De beste vennene mine er spredd over hele landet med sine kjærester. Men har flere gode venner nærme her og

Har vel aldri gjort noe sånn stort jeg kan hedres for, annet enn at jeg er snill da..

Jeg har en flott kjæreste og trives egentlig bra i livet. Eneste jeg skulle ønske er at jeg hadde bodd nærmere familien min.. Men dit vil ikke kjæresten (og vi har barn) , men trives godt her vi bor og..

Noen andre som har det likt som meg? Eller føler det samme?

Anonym poster: 6757b0f4fd1361a435a534db0053cf2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet".

Mitt liv er på ingen måte perfekt (er aleine med to små, bor hos slekt), men når jeg henfaller til selvmedlidenhet så prøver jeg å huske på denne, og så drøyer vi leggetida en halvtime lenger og gjør ferdig det vi holder på med, leser to bøker mer enn planlagt, ser litt på mammas iPhone mens vi alle koser oss i mammas store seng, og gleder oss over hvert minutt vi har sammen og gir hverandre heller en ekstra god klem.

For livet er ikke alt det kule og sinnsykt fantastiske som dine venner eller de fullstendig ukjente på tven gjør - livet er det du velger å fylle dine dager med, livet er de du velger å omgi deg med - livet er ditt, og la for all del aldri noen andre definere hva som godt nok eller ei ;)

Anonym poster: 436964fe883787c33ad47f2b4bc79cde

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tja, anser meg selv som "typisk husmor", hjemmeværende uten bil og lappen, så blir betydelig tid i eget hus... Har solgt noen tegninger ala "veggkunst" og tatovering design i min tid, så det går da noen mennesker rundt der ute med mitt verk enten på kroppen eller på veggen sin.. Men utenom det så er det ikke mye å vise til...

Skrevet

Jeg er nok "unik" på en dum måte. Har mange mørke tanker, og kompanserer dette med å være morsom på min bekostning. Jeg har flust av selvironi!

Veldig redd for at noen dør fra meg.

Ellers er jeg veldig normal, med jobb, hus, mann og barn.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg er særlig unik. In the end er vi uansett det samme, alle sammen. Jeg er nok som kvinner flest, mødre flest, venner flest. En ordinær jente som gjør ting unge folk gjerne gjør mens de er ung. Tester ut nye veier, prøver å finne meningen med livet, etablerer meg og prøver å finne min plass i samfunnet.

Skrevet

Livet mitt er heller ikke så mye å skryte av. Har ikke oppnådd det jeg ville i livet. Men jeg har det bra med samboern min og pusekatten og tenker at livet er godt. Sjøl om det kanskje kunne vært mer innholdsrikt. Jeg tenker at min mening med livet er å være et lyspunkt for andre. Jeg er en fargeklatt som beriker mine venners liv, med rare utspill og crazy påfunn.

Skrevet

Mitt liv er på ingen måte perfekt (er aleine med to små, bor hos slekt), men når jeg henfaller til selvmedlidenhet så prøver jeg å huske på denne, og så drøyer vi leggetida en halvtime lenger og gjør ferdig det vi holder på med, leser to bøker mer enn planlagt, ser litt på mammas iPhone mens vi alle koser oss i mammas store seng, og gleder oss over hvert minutt vi har sammen og gir hverandre heller en ekstra god klem.

For livet er ikke alt det kule og sinnsykt fantastiske som dine venner eller de fullstendig ukjente på tven gjør - livet er det du velger å fylle dine dager med, livet er de du velger å omgi deg med - livet er ditt, og la for all del aldri noen andre definere hva som godt nok eller ei ;)

AMEN

Skrevet

Å være unik er da ikke noe å trakte etter, eller? Det er så mange som jager etter å "være noen", og aller helst skal de "være noen" ( les gjerne kjendis) for en haug mennesker de ikke vet hvem er. 4000 venner på facebook, mest leste blog, komme i se og hør, eller aller helst på tv!

Det er ikke noe for meg. Jeg synes det er alle tiders å være alminnelig. Jeg ser alminnelig ut, kjører en gjennomsnittlig bil, har et passe hus på et helt ordinært sted i landet og har en jobb som ligner mange andres. Det er ingenting ved meg som er spesielt unikt, og ut over noen få hundre mennesker så er det ingen som vet hvem jeg er.

Allikevel er jeg noen helt spesiell. Jeg er enestående og uerstattelig for de som står meg nær. Jeg er den fineste kona, den snille datteren, den beste mammaen, den omsorgsfulle søstra, den greie kollegaen, og en god venn for mine venner. DET er det som teller for meg :) Om noen synes at det høres skittengrått og trist ut og synes at jeg snarest bør bestige en fjelltopp eller delta i et realityshow, så må de gjerne synes det. Det er i så fall noe de må slite med. Jeg trives med et liv fult av hverdager :)

Skrevet

" Å si at alle er unike, er det samme som å si at ingen er det".

Skrevet

For et fint svar! Signerer på hvert ord :)

Skrevet

For noen fine svar! Jeg ser det er flere fine mennesker her inne ut fra de svarene der:)

<3

HI

Anonym poster: 6757b0f4fd1361a435a534db0053cf2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...