Gå til innhold

Trenger noen gode tips og råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned for telling med feber, magevondt og føler egentlig jeg er helt borte. Samboer er borte pga jobb, og har ikke noe familie i nærheten som kan hjelpe til da da bor alt for langt unna.

Er det noen som har erfaring med å være alene med et barn på ett år og det å være syk selv? Jeg hadde satt pris på om noen har noen tips og råd om hvordan man best mulig takler dette :)

Datteren er verdens herligste, og har dårlig samvittighet her jeg sitter siden jeg gruer meg litt til dagen starter i morgen :(

Tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paracet, paracet, paracet.

Anonym poster: d1638c05cf6cfc752730cec6f68ba4bd

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Begynner å få litt erfaring og tips nr.1: Ikke få dårlig samvittighet. Vi kan alle bli syke.

Tips nr.2: Når man er syk er dvd / tv din beste venn

Tips nr.3: Om du har en ekstra madrass: Legg den på gulvet i stua med puter og pledd. Den kan du (dere) ligge på for å slappe av samtidig som du er nede på gulvet der barnet er

Tips nr.4: Sov når barnet sover

Tips nr.5: Nok mat og nok drikke

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Paracet og tv på soverommet med barnet i senga. Da kan h*n leke og se på tv i senga mens du hviler :)

God bedring! Vet det er et helvete å være syk når man har små barn :(

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Begynner å få litt erfaring og tips nr.1: Ikke få dårlig samvittighet. Vi kan alle bli syke.

Tips nr.2: Når man er syk er dvd / tv din beste venn

Tips nr.3: Om du har en ekstra madrass: Legg den på gulvet i stua med puter og pledd. Den kan du (dere) ligge på for å slappe av samtidig som du er nede på gulvet der barnet er

Tips nr.4: Sov når barnet sover

Tips nr.5: Nok mat og nok drikke

Er veldig enig i tips nr tre! Husket jeg ofte gjorde det da jeg var høygravid og alene hjemme med eldste. Utrolig hvor morsomt det er for barna.

Skrevet

Hvis du orker, lag klar en stor kasse eller kurv med ting som barnet ikke har sett før. Putt oppi kjøkkenredskaper og alt du kan komme på. Sett den på gulvet og legg deg ved siden av. Barnet kommer til å være opptatt lenge! Så kan du slumre ved siden av.

Anonym poster: a5378cbf44a47f1192c789053268a4b6

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Dere er herlige :) Ha en god påske!

Gjest Antarctica
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Dere er herlige :) Ha en god påske!

....og ring en hyggelig trillepike på 14-15 år som kan ta barnet ut en tur midt på dagen. Lokk henne med penger, og legg deg til å sove mens den lille får tiltrengt frisk luft og en runde på lekeplassen el lign.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...