Gå til innhold

Se hvor heldig denne damen er, er de virkelig sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er sikkert bare kompanjonger. Dessuten er islendinger jævlig forfengelige!

Anonym poster: b1e8d9b5c750f7ee891d2043e3c0e96b

hvor har du det fra? at islandinger er forfengelige?

Anonym poster: 4af6445602692a2f7cc9e7be2aa88933

Videoannonse
Annonse
Skrevet

islendinger er ett fantastisk folkeslag som legger mindre vekt på det ytre og mere vekt på de infre kvalietetene ett menneske kan inneha...

Jaha? Synes de fleste jeg kjenner fra Island er naturlig vakre, men også veldig opptatt av vekt og utseende. Det er uansett ikke noe galt i det, men jeg synes du dro generaliseringen litt vel langt basert på de du selv kjenner ;).

Anonym poster: 34b5977e0c794b2be16135f1126a0d4b

Skrevet

Lurer på når jeg skal innse at jeg må holde meg unna dette forumet.

Makan til idiotisk innlegg finner man vel kun i helgens favoritt-tråder om barnehagebruk!

Jenta er søt, langt i fra stygg. Hva feiler det deg???

Anonym poster: 49b9248101a931551f26e7abdcb32bb7

Sign!

Skrevet

Sluttet ikke folk å tenke "herregud, se på hun deilige, kan hun være sammen med han dritstygge?" ................. sluttet man ikke med dette når man var 13 år?

Og ingen av dem var noe bedre eller værre. Herregud, get laid

Skrevet

Pen mann. Hun var nok ikke akkurat over gj.snittet nei....men kanskje hun har en fantastisk personlighet vet du?? Ser nesten slik ut, hun ser veldig livlig ut:)

Anonym poster: 9b5cb89068d3eb0b0e2169b1a742a8f0

Gjest sug lut
Skrevet

Hun får nok tørrfisk i gullfiskbollen sin, ja.

Skrevet

Hehehe artig at man sier ting som "Islendinger bryr seg om indre kvaliteter" "Islendinger er forfengelige". Jeg er Islending, må desverre meddele at vi er like forskjellige som andre folkeslag. Noen er veldig forfengelige, andre ikke....gadd ikke klikke på linken, bare syns det var artig med denne generaliseringen.

Anonym poster: 3f92b07e069dd4596a9c9ba1f415bbba

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Du lager en tråd om at du er misunnelig på dama fordi hun er sammen med en pen mann?

Og dette er verre siden du syns hun er stygg? Tenk å kalle et medmenneske du ikke aner noe om for stygg - det er sjelden jeg sier dette, men hvor gammel er du?

Skrevet

Hehehe artig at man sier ting som "Islendinger bryr seg om indre kvaliteter" "Islendinger er forfengelige". Jeg er Islending, må desverre meddele at vi er like forskjellige som andre folkeslag. Noen er veldig forfengelige, andre ikke....gadd ikke klikke på linken, bare syns det var artig med denne generaliseringen.

Anonym poster: 3f92b07e069dd4596a9c9ba1f415bbba

jeg bodde der i flere år. bodde rktignok ikke i Reykjavik, men ute på landet. selvfølgelig er islendinger like forskjellige som andre, men kulturen var endeløst forskjellig fra det jeg er vandt til her, både før og etter årene på island. på både godt og vondt

holdningen til alene mødre er ett eksempel. jeg synes islandskt design er innovativt og spesiellt (unikt er vel ett bedre ord... virker ikke opphengt i hva resten av verden holder på med) stil/mote er også unik, igjen, uten spesiell optatthet av hva som skjer i resten av verden... syntes denne individualiteten var forfriskende og gledelig. spesiellt fordi jeg forventet at alt skulle være veldig "Amerikanisert" ser oppe.

selvfølgelig er det en generalisering, ingen kan samle sammen alle man har møtt og sett og beskrive dem alle rettferdig og individuellt, men sett sammen så ja, jeg syntes det islandske folket og den islandske kulturen stod veldig klart ut fra den norske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...