Gå til innhold

Frem fra glemselen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så alltid på det. Det var tider det.. Så det faktisk for et par år siden på Bliss eller noe, og det er egentlig ganske dårlig. :P

Anonym poster: 5233e9f21dca2e4d1b240a7845251ed1

Skrevet

Ja, så alltid på det. Det var tider det.. Så det faktisk for et par år siden på Bliss eller noe, og det er egentlig ganske dårlig. :P

Det var vel aldri tvil om at det var dårlig? :) Jeg så på det så ofte som mulig, men skjønte alt da at alt var dårlig, fra skuespillerene, handlingen til kulisser og oppstilling av skuespillere (hvor naturlig er det feks at man setter seg 10 stk på en kafe, på den ene siden av bordet...).

Men det var en fantastisk serie :D

Anonym poster: b7b4f50462a511313d8002759417fe4b

Skrevet

Så på det hver ettermiddag etter skolen. "Hverdagsliv", "Helene og gutta" og "Modellskolen" var fast :D

Artig å se det igjen. Hadde helt glemt det av til nå.

HI

Anonym poster: d991b80f038216e82f3dbdb3036a4545

Skrevet

Ja, såg på den hver dag etter skolen! Husker at jeg synes de franske jentene var veldig "flinke" til å ha trutmunn når de snakket :)

Noen av skuespillerne som ikke var så ille var jo de som ikke på død og liv skulle være så veldig sexy... som hun jenta som var med "cri cri l`amour" eller hva hun sa. Cri cri var jo veldig søt!

Gjest sug lut
Skrevet

Det var tider det - jeg lå bekkenløs og gravid i senga og så Helene og gutta hver eneste dag... og alt annet møl som gikk, inkl Love Boat... Og en serie med Obladi-oblada om en familie med en sønn med Downs syndrom og et par-tre andre unger.

Skrevet

Det var tider det - jeg lå bekkenløs og gravid i senga og så Helene og gutta hver eneste dag... og alt annet møl som gikk, inkl Love Boat... Og en serie med Obladi-oblada om en familie med en sønn med Downs syndrom og et par-tre andre unger.

JA! "Life goes on". Her strømmer det på med minner :D

Gjest sug lut
Skrevet

JA! "Life goes on". Her strømmer det på med minner :D

Nemlig, den var det! Den husker jeg som helt hyggelig, faktisk. Men var du noen gang i den usedvanlig kjipe situasjonen at du så Love Boat? Vi hadde ikke utvalg av kanaler, og dagen er laaaaaang når man ligger hele dagen hver dag, så jeg så alt... og Love Boat tror jeg må være det verste som er laget.

Skrevet

Jeg var nok litt for liten til å skjønne at det var dårlig den gangen. Tror ikke jeg var mer en 7år eller noe.. Og alle var jo såå pene og heldige. :P Noen som husker sunset Beach da? :)

Skrevet

Jeg var nok litt for liten til å skjønne at det var dårlig den gangen. Tror ikke jeg var mer en 7år eller noe.. Og alle var jo såå pene og heldige. :P Noen som husker sunset Beach da? :)

Husker navnet sunset beach, men husker ikke egentlig hva det handlet om.

Anonym poster: b7b4f50462a511313d8002759417fe4b

Skrevet

Jeg så så mye love boat at jeg begynte å like det. Men noen var verre enn meg. Jeg kjenner ei som hadde så oppheng på Helene og gutta at hun tok Laly til mellomnavn.

Anonym poster: 6e8480b02a5de54c6a65438a8b4c713c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...