Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Jeg klør så fælt der at jeg nesten begynner å blø. Der hvor håra er. Er det noe jeg kan bruke for å bli kvitt det? Jeg er gravid, så skal vel helst ikke bruke kortison der? Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17
Gjest @---;- Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Har du barbert eller er du som naturen har skapt deg :-) ? Er du rød, har eksen eller annet utslett? Kan være noe så hyggelig som flatlus :-/ Ta en telefon til legen i morgen hvis ikke ting har blitt bedre. Det ser ikke så veldig kvinnelig å gå og grave seg i skrittet hele tiden ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Kan være barbering, parfyme (kremer)? For sterk dusjing eller over vasking der ( tørret ut huden din) ... Locobase tror jeg er uten parfyme og feit krem... Spør på apoteket.. Ev sjekke om det er flatlus som hun over skriver. Anonym poster: e4bf8e4da9ffa1a6409a3dde5a90eb62
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Du kan prøve med inotyol salven hvis du har det i hus. Eller en fet krem hvis det er forsi du har barbert deg. Når det gjelder kortison har jeg fått det til utslett selv om jeg er gravid. Men det er ikke der da (har midt på magen), vet ikke om det har noe å si. Skal iallefall smøre med hydro kortison morgen og kveld på utslettet. Anonym poster: a93fd959dad18b5f3c46ab8d24947ce7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Nei ikke kortison!! Ev veldig mild ( mildison tror jeg den mildeste heter) Anonym poster: e4bf8e4da9ffa1a6409a3dde5a90eb62
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 Har du barbert eller er du som naturen har skapt deg :-) ? Er du rød, har eksen eller annet utslett? Kan være noe så hyggelig som flatlus :-/ Ta en telefon til legen i morgen hvis ikke ting har blitt bedre. Det ser ikke så veldig kvinnelig å gå og grave seg i skrittet hele tiden ;-) Jeg sliter med eksem andre steder på kroppen. Jeg er også veldig tørr der nede, akuratt sånn som det er de andre plassene jeg har eksem. Ligner på eksem å. Så er nok det. Men skulle bare visst hva jeg kan bruke :s har legetime allerede for noe annet , kan ta det opp da. Men er ikke før etter påske. hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Er ikke pga barbering, Hadde ikke barbert meg på flere mnd. Var like ille uansett. Jeg har hydrokortison. Reseptfritt på apoteket. Syns ikke den hjalp så mye. Trur jeg klør fordi jeg er veldig tørr der. Går det an å bruke fuktighetskrem der nede? Men det ligner på eksem :/ hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17
Gjest @---;- Skrevet 24. mars 2013 #8 Skrevet 24. mars 2013 Har du barbert eller er du som naturen har skapt deg :-) ? Er du rød, har eksen eller annet utslett? Kan være noe så hyggelig som flatlus :-/ Ta en telefon til legen i morgen hvis ikke ting har blitt bedre. Det ser ikke så veldig kvinnelig å gå og grave seg i skrittet hele tiden ;-) Jeg sliter med eksem andre steder på kroppen. Jeg er også veldig tørr der nede, akuratt sånn som det er de andre plassene jeg har eksem. Ligner på eksem å. Så er nok det. Men skulle bare visst hva jeg kan bruke :s har legetime allerede for noe annet , kan ta det opp da. Men er ikke før etter påske. hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17 Har du prøvd produktene til aderma? Har hatt veldig stor effekt både på meg selv og barna. Det kan og være vaskemiddelet du bruker på undertøyet ditt. Hva med å prøve er nytt merke? Det siste jeg kan foreslå høres sikkert teit ut, men hva med å lufte henne litt? ;-) Altså gå bar nedentil? Gå kommando under et skjørt feks? Det kan hjelpe det og.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #9 Skrevet 24. mars 2013 Har du barbert eller er du som naturen har skapt deg :-) ? Er du rød, har eksen eller annet utslett? Kan være noe så hyggelig som flatlus :-/ Ta en telefon til legen i morgen hvis ikke ting har blitt bedre. Det ser ikke så veldig kvinnelig å gå og grave seg i skrittet hele tiden ;-) Jeg sliter med eksem andre steder på kroppen. Jeg er også veldig tørr der nede, akuratt sånn som det er de andre plassene jeg har eksem. Ligner på eksem å. Så er nok det. Men skulle bare visst hva jeg kan bruke :s har legetime allerede for noe annet , kan ta det opp da. Men er ikke før etter påske. hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17 Har du prøvd produktene til aderma? Har hatt veldig stor effekt både på meg selv og barna. Det kan og være vaskemiddelet du bruker på undertøyet ditt. Hva med å prøve er nytt merke? Det siste jeg kan foreslå høres sikkert teit ut, men hva med å lufte henne litt? ;-) Altså gå bar nedentil? Gå kommando under et skjørt feks? Det kan hjelpe det og. Har ikke prøvd aderme sine produkter. Kan man bruke de nedentil? Jeg bruker neutral vaskemiddel, tviler på at det er det jeg reagerer på. Brukte omo før. jeg lufter den litt om natta Men trur jeg må smøre på noe for å bli kvitt denne kløen. hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17
Hun.der Skrevet 24. mars 2013 #10 Skrevet 24. mars 2013 Jeg reagerer faktisk på neutral, tro det eller ei! Hjelper også å lufte, spesielt etter dusjing.
Gjest @---;- Skrevet 24. mars 2013 #11 Skrevet 24. mars 2013 Har du barbert eller er du som naturen har skapt deg :-) ? Er du rød, har eksen eller annet utslett? Kan være noe så hyggelig som flatlus :-/ Ta en telefon til legen i morgen hvis ikke ting har blitt bedre. Det ser ikke så veldig kvinnelig å gå og grave seg i skrittet hele tiden ;-) Jeg sliter med eksem andre steder på kroppen. Jeg er også veldig tørr der nede, akuratt sånn som det er de andre plassene jeg har eksem. Ligner på eksem å. Så er nok det. Men skulle bare visst hva jeg kan bruke :s har legetime allerede for noe annet , kan ta det opp da. Men er ikke før etter påske. hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17 Har du prøvd produktene til aderma? Har hatt veldig stor effekt både på meg selv og barna. Det kan og være vaskemiddelet du bruker på undertøyet ditt. Hva med å prøve er nytt merke? Det siste jeg kan foreslå høres sikkert teit ut, men hva med å lufte henne litt? ;-) Altså gå bar nedentil? Gå kommando under et skjørt feks? Det kan hjelpe det og. Har ikke prøvd aderme sine produkter. Kan man bruke de nedentil? Jeg bruker neutral vaskemiddel, tviler på at det er det jeg reagerer på. Brukte omo før. jeg lufter den litt om natta Men trur jeg må smøre på noe for å bli kvitt denne kløen. hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17 Du har forskjellige produkter i aderma serien. Snakk med de på apoteket så får du hjelp. Produktene i denne serien er såpass mild at den kan du stort sett bruke hvor du vil så lenge det er utvortes ;-) Lykke til skal du uansett ha :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #12 Skrevet 24. mars 2013 Har du barbert eller er du som naturen har skapt deg :-) ? Er du rød, har eksen eller annet utslett? Kan være noe så hyggelig som flatlus :-/ Ta en telefon til legen i morgen hvis ikke ting har blitt bedre. Det ser ikke så veldig kvinnelig å gå og grave seg i skrittet hele tiden ;-) Jeg sliter med eksem andre steder på kroppen. Jeg er også veldig tørr der nede, akuratt sånn som det er de andre plassene jeg har eksem. Ligner på eksem å. Så er nok det. Men skulle bare visst hva jeg kan bruke :s har legetime allerede for noe annet , kan ta det opp da. Men er ikke før etter påske. hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17 Har du prøvd produktene til aderma? Har hatt veldig stor effekt både på meg selv og barna. Det kan og være vaskemiddelet du bruker på undertøyet ditt. Hva med å prøve er nytt merke? Det siste jeg kan foreslå høres sikkert teit ut, men hva med å lufte henne litt? ;-) Altså gå bar nedentil? Gå kommando under et skjørt feks? Det kan hjelpe det og. Har ikke prøvd aderme sine produkter. Kan man bruke de nedentil? Jeg bruker neutral vaskemiddel, tviler på at det er det jeg reagerer på. Brukte omo før. jeg lufter den litt om natta Men trur jeg må smøre på noe for å bli kvitt denne kløen. hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17 Du har forskjellige produkter i aderma serien. Snakk med de på apoteket så får du hjelp. Produktene i denne serien er såpass mild at den kan du stort sett bruke hvor du vil så lenge det er utvortes ;-) Lykke til skal du uansett ha :-) Tusen takk hi Anonym poster: 63e4e420859bfce74890c5c1fad91f17
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #13 Skrevet 24. mars 2013 Uff, håper ikke du psoriasis der, det har jeg nemlig. Helt jævelig! Sitter der hvor det er hår, syns omtrent ikke, veldig tørt. Prøvd masse forskjellige kremer, men det som har fungert best er faktisk den runde kreme fra body shop, men avokado tror jeg det er Den demper kløe og smører så det ikke er så tørt Anonym poster: 8383c111b314e9c33c114edbfec19fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå