Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 ? Anonym poster: 1dc9e719592cd4a9ff73df32582cec92
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Mot Anonym poster: 7c4764e9a010316f19bfb446549c330c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Jeg er forresten imot. Jobber i Vestre Viken. HI Anonym poster: 1dc9e719592cd4a9ff73df32582cec92
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 De later ikke til å være et spesielt vellykket prosjekt foreløbig. Anonym poster: 9e30eecdae0c5af9682813f23f49dc12
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Synes vi skal gå tilbake slik det var før HF. HI Anonym poster: 1dc9e719592cd4a9ff73df32582cec92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå