Gå til innhold

Det slår ikke feil (påskekos på fb):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange "øl i solveggen", gulestearinlys, påskefrokost og middagsbilder som har dukket opp på fb i dag:) Koselig det altså, men hvorfor vil man vise alle vennene sine at man spiser frokost liksom?

Anonym poster: 0d11d807c90240c7f1f44d03bc0caf86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er koselig jeg. Jeg blir nesten spammet av venner som digger "fine" bakgrunnsbilder med dype sitater og livsmotto på. Det er skikkelig, skikkelig harry.

Anonym poster: a7b23a47d01d87738425f18e4ef85d2c

Skrevet

Hihi! Jeg er såååå enig! Tar heeeelt av, men så på samme tid - man må bare regne med det når man henger på sosiale medier som facebook :)

Jeg lo godt i dag morgen da jeg på facebook ser bilde av 3 veninner som er på fest i sammen. Der har de sittet nesten hele kvelden og skrevet til hverandre på facebook om hvor gøy de har det (hahahahahah!!!) + at de skriver "SKÅÅÅÅÅL" til hverandre. Fantastisk morsomt!!! :D :D

Gjest Julia1984
Skrevet

Ja, det er virkelig grusomt å se bilder av folk som koser seg og har det bra......?!?

Skrevet

Ja, det er virkelig grusomt å se bilder av folk som koser seg og har det bra......?!?

Nei, det er koselig. Men for noen tar det "helt av". Jeg føler meg enormt kjedelig og sånn smått mislykket når jeg ser alle bildene av "SE HVOR VELYKKET OG SEXY JEG ER - BILDENE" ;) Kanskje derfor jeg er litt lei dem i ny og ne ;) Men på samme tid, hva ER det med dem som må legge ut absolutt alt om seg selv, hva sier det om dem? Hmmmmmm ;)

Gjest Julia1984
Skrevet

Jada, jeg skjønner hva du mener....må bare erte litt

Skrevet

Hva er vitsen med facebook hvis man ikke skal dele hverdagen sin...er vel derfor man har profil der

Anonym poster: c4d651cbf51b35c8c6455cadfe3c34b7

Skrevet

Nettopp derfor er jeg ikke på facebook, så slipper jeg å irritere meg over ting som interesserer meg midt på kneet!:)

Anonym poster: cd96ca7c2eb88c0414c969f171d18a67

Skrevet

Hva er vitsen med facebook hvis man ikke skal dele hverdagen sin...er vel derfor man har profil der

Anonym poster: c4d651cbf51b35c8c6455cadfe3c34b7

Ja, hver sin lyst :D

Skrevet

På min facebook er alle ute på ski i dag :)

Anonym poster: e35825ef6f0753d527b3ca13a3b356bd

Skrevet

Hei! jeg irriterer meg ikke og jeg syntes ikke det er grusomt å se at folk koser seg. Om du leste det i hovedinlegget så kan du lese det en gang til.

hi

Anonym poster: 0d11d807c90240c7f1f44d03bc0caf86

Skrevet

Vittig med alle bildene med kos, men jeg har ei venninne som ALDRI drar på ferie fordi hun synes det er bortkastede penger. Betaler istedet ekstra ned på lån osv. Det er jo flott for henne, vi er alle forskjellig. MEN det komiske er hennes oppdateringer når høytider og ferier kommer.

"I dag griller vi på trappa, skal trille tur etterpå. Det enkle er oftest det beste. Barna elsker påsken hjemme <3"

"I dag har vi laget hytte av tepper på stua, i ferien er det enkle alltid det beste"

"Glad jeg slipper mas med kjøring og pakking. Hjemmekos er det beste"

Hvert sitt valg, men hvem prøver hun egentlig å overbevise om at det enkle er det beste?! Seg selv?

Anonym poster: 61cac0d119e48aaad7a4edce63c71d99

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Vi har hjemmepåske pga pappa i Nordsjøen og baby i hus og jeg kjenner at jeg får litt påskestemning av alle de fine bildene fra fjell og fjord.

Ihvertfall en avveksling fra alle de "kloke ordene" og "lik hvis du vil utrydde kreft".

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Er aldri helt sikker på om vennene mine poster sarkatisk eller ikke.

I dag var det noen som skrøt av fiskeboller. Var liksom ikke så veldig imponert, men bra de koser seg en annen vennine poster når de har spist pølse og mos. Hun er faglært kokk så hun kunne jo lagd spenstigere ting for å skryte på face.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Det virker nesten som om folk må overgå hverandre i å kose seg. Syns det blir patetisk.

Anonym poster: e358314831b3b491451bd312ebdb0af5

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Slik er det ikke på min fb, heldigvis ;) kommer en og annen "påske kos" men som regel er det same old, same old

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...