Gå til innhold

Trassalderen minner om pubertet og PMS!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha. Her er det sterke følelser gitt. Slamring med dører, furteleppe, dødelig fornærmet og mye tårer. Skulle tro det var kjønnshormoner inne i bildet :P Verden faller i grus for den minste ting nå om dagen. Føles som å ha en mini-tenåring i hus. Når toppet det seg hos deres småtroll? Her er han 2 år og 10 mnd og det STORMER ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det topper seg vel hele tiden av og på :P Har barn på 11, 9, 6 og 4 år og alle har pre-tenåringer-tedenser jevnlig, men på ulike måter. Har gitt opp håpet om trassfrie perioder og venter i spenning på hvordan de virkelige tenårene blir ;)

Skrevet

Oh no.. Håpet på svar som "det gikk over etter fylte 3 år" ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn er min på 8 enda. Blir fint når hun blir 14!!

Gjest sussie77
Skrevet

Oh no.. Håpet på svar som "det gikk over etter fylte 3 år" ;)

 

Her trodde jeg at det gikk over etter fylte 3 år, men nå 3 1/2 år så ble det plutselig verre...

Skrevet

Hehe. Uff og akkurat da har vi fått en baby i hus i tillegg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...