LittLykkelig Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Haha. Her er det sterke følelser gitt. Slamring med dører, furteleppe, dødelig fornærmet og mye tårer. Skulle tro det var kjønnshormoner inne i bildet Verden faller i grus for den minste ting nå om dagen. Føles som å ha en mini-tenåring i hus. Når toppet det seg hos deres småtroll? Her er han 2 år og 10 mnd og det STORMER
Sølvpanter Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Tja, det topper seg vel hele tiden av og på Har barn på 11, 9, 6 og 4 år og alle har pre-tenåringer-tedenser jevnlig, men på ulike måter. Har gitt opp håpet om trassfrie perioder og venter i spenning på hvordan de virkelige tenårene blir
LittLykkelig Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2013 Oh no.. Håpet på svar som "det gikk over etter fylte 3 år"
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Sånn er min på 8 enda. Blir fint når hun blir 14!!
Gjest sussie77 Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Oh no.. Håpet på svar som "det gikk over etter fylte 3 år" Her trodde jeg at det gikk over etter fylte 3 år, men nå 3 1/2 år så ble det plutselig verre...
LittLykkelig Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2013 Hehe. Uff og akkurat da har vi fått en baby i hus i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå