Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Til div systemer i samfunnet der det er vesentlig. har sagt at jeg og samboer ikke har det helt tipp topp og at jeg vurder å flytte. innser etter jeg sa dette at jeg egentlig bare har vert livredd for og ta neste steg. videre.. og da fikk panikk og det tar av og til helt av at jeg gråter å skjønner ikke hvor i livet det skulle gå bra.. er så redd alt blir galt senere i livet at jeg nå så å si startet å reversere alt dette gode jeg har nå.. en go mann et hærlig narn og fine familier o baretungt for meg å forstå set da man også gjør feil på veie g alt med seg. bare klarer ikke helt roe nærvene. tror livet mitt stopper om jeg stoler på mannen. det gjør det ikke. jan gjør jo alt han kan. føler meg som en dårlig kjæreste som ikke stoler på han.. :-( Anonym poster: 3d7660fd1394e96e8482bc50baf2c869
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Det virker på meg som om du trenger noen å snakke med som kan hjelpe deg til å sortere tanker og følelser. Noen som kan hjelpe deg til å forstå hvorfor du er redd for å gå videre, enten med eller uten denne mannen. Har du barn er kanskje helsestasjon eller familievernkontor steder du kan spørre om hjelp? Det virker på det du skriver at du føler du er i en fortvilt situasjon, så søk hjelp slik at ting blir litt lettere for deg! Lykke til! Anonym poster: ee0605539a262aa06895f9e8505e1ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå