Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Og nei, jeg skriver fint lite her så tar det ikke personlig. Tenker bare at mange her inne må slite enormt siden de tar det så ut på andre. Syns vel heller synd i de. Mange barn må jo også slite. Jeg jobber i bhg og ikke få barn som forteller at foreldrene sitter på pc`n i helgene stort sett. Må være synd å kaste bort dagene på å sitte her inne og vær sugmaga! Ikke tåle at andre skriver innlegg de ikke liker emnet på, kalle folk osvosv. De dukker vel opp her også vil jeg tro. Anonym poster: 02fc3d62d7f46456ffc39d63946912bd
Heltefrøken Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Har jeg også tenkt mange ganger. Alle de her inne som angriper folk så fort de får sjansen må jo ha problemer.
Gidder ikke! Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Veldig sært. Tipper flesteparten av de som er stygge i kjeften og så voldsomt bastante her inne egentlig har veldig lav selvtillit og føler for å heve seg litt, siden de ikke klarer det in real life.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Spesielt de som går til personangrep og har så sterke meninger om hva som er riktig og ikke. De har virkelig problemer. Anonym poster: c1993fc40f1d1a00534a145e4fe8f977
LittLykkelig Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Synes det er litt gøy at de som krangler mest om hvem som er dårlige foreldre tydeligvis sitter her inne hele dagen.. Samtidig påstår de at barna har det sååå gøy hjemme.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 Synes det er litt gøy at de som krangler mest om hvem som er dårlige foreldre tydeligvis sitter her inne hele dagen.. Samtidig påstår de at barna har det sååå gøy hjemme. Nå er det veldig mye personangrep i de trådene, og vil ofte påstå at ikke HI er verst. Så dette var ingen tråd myntet på spesielle, det gjelder faktisk deg også til tider! Anonym poster: 75d5a15bc096c49ae8113a5f5e92c919
LittLykkelig Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Synes det er litt gøy at de som krangler mest om hvem som er dårlige foreldre tydeligvis sitter her inne hele dagen.. Samtidig påstår de at barna har det sååå gøy hjemme. Nå er det veldig mye personangrep i de trådene, og vil ofte påstå at ikke HI er verst. Så dette var ingen tråd myntet på spesielle, det gjelder faktisk deg også til tider! Anonym poster: 75d5a15bc096c49ae8113a5f5e92c919 Hæ? Er da vel enig med HI jeg? Skjønner ikke hva du mener.
LittLykkelig Skrevet 24. mars 2013 #8 Skrevet 24. mars 2013 Og nei, synes ikke jeg er en sånn som spyr opp egen gugge for å føle meg bedre. Sier det jeg mener jeg, signert med nick, er hverken ute etter å lage drama eller krangle med noen. Men beklager om jeg har støtt deg "anonym bruker".
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #9 Skrevet 24. mars 2013 Og nei, synes ikke jeg er en sånn som spyr opp egen gugge for å føle meg bedre. Sier det jeg mener jeg, signert med nick, er hverken ute etter å lage drama eller krangle med noen. Men beklager om jeg har støtt deg "anonym bruker". Å signere med nick er vel ingen garanti for å ikke være surmaget og ekkel... Anonym poster: c530cd02df9e38f2a58ea220330635ed
LittLykkelig Skrevet 24. mars 2013 #10 Skrevet 24. mars 2013 Nei men synes ikke at jeg har vært surmaga og ekkel. Og om jeg har blitt oppfattet sånn så beklager jeg det.
Smyril Line Skrevet 24. mars 2013 #11 Skrevet 24. mars 2013 Nei men synes ikke at jeg har vært surmaga og ekkel. Og om jeg har blitt oppfattet sånn så beklager jeg det. Jeg har i hvert fall Aldri oppfattet deg sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå