Gå til innhold

Hva om drømmemannen har for stort utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅåååå.. for et luksusproblem :P

Jeg har møtt en mann, vært på date og vi koser oss sammen. I går hadde vi sex for første gang og det var helt fantastisk! Men han er jo så stor at jeg har vondt i dag :P Og sleit med å få det til i natt innimellom. Men gud så god i senga han var.

Håper han er like bra ellers, for da har jeg skutt gullfuglen :P haha.

Noen som har vært borti det samme? Jeg vil jo helst ha det flere ganger om dagen, men hvis man blir øm i en uke så går jo ikke det. Men han brukte kondom da- kanskje det gjør det verre?

Anonym poster: bab4cfd1f1e6cbced650c0d0eae1169d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som noe du sier for å skryte litt....?

Dere får bruke glidemiddel da, så går det nok litt lettere om han har en skikkelig feit penis. Men om det er lengden som er "problemet" så får du be han om å ikke kjøre den så langt inn.

Anonym poster: 1ba75b5763901707bbecd7cfa13fb3b1

Skrevet

Ja for HI får sikkert mye ut av å skryte på et anonymforum :P

Skjønner "problemet". Jeg hadde et seksuelt forhold til en i et drøyt år. Han var svær! Oralsex var nesten umulig og jeg var av og til øm i dagesvis i glufsa ;) Men de gangene jeg var skikkelig tent og vi brukte glidemiddel var det heeelt fantastisk!

Kjenner faktisk at jeg savner det litt nå ;)

Anonym poster: 33113f2ab043c3e9fa6ce861db94e163

Skrevet

14:33 : Jeg ble litt sjokkert :P Men han var fantastisk i sengen og det tror jeg han hadde vært uansett str. Håper ikke det blir noen hindring bare.

Anonym poster: f63f4235db3df43e7f6c3e2d0b7e5a9c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lengden eller bredden? Min erfaring er at man gjerne tilpasser seg utstyret. Husker mannen min sa at jeg var så trang, men det har gått seg til. Hadde først en som hadde stor. Så ble jeg sammen med en som hadde veldig veldig liten. Kjente ikke noe galt starten, men etterhvert ble det bedre. Når jeg så ble sammen med mannen var det vondt i starten og jeg hadde vondt etterpå som deg.nå er det ikke noe problem :)

Skrevet

Jeg har vært borti et par med slik størrelse, men det har gått seg til ;)

Han som var lang i tillegg måtte være litt forsiktig i enkelte stillinger, men det gikk det også om vi bare ikke kjørte på fra start av i de stillingene.

Og når de er den størrelsen så er det definitivt en fordel å være veldig våt..... ;)

Lykke til videre med mannen.... nyt ;)

Anonym poster: 903f228c5a947506c18965b2cd1aada3

Skrevet

Han er sånn passe lang men veldig tykk. Fikk ikke tommel og langefinger til å møtes rundt. Han fikk meg til å komme med hånda før han begynte engang, han tenner hvis på å få dama til å nyte.

* kjære kjære du der oppe, la han være så bra som jeg tror ellers også! * :P

Skrevet

Vi kvinner er så tøyelige så kroppen din tilpasser seg etterhvert. Verre hvis det var lengden for man får sjeldent lengre skjede.. :-)

Skrevet

Vært borti det selv..ikke akkurat drømme mannen (han er en stor flørt)..men stoooor så det holdt og visste hva han gjorde i senga..

Venner seg te det :P

Anonym poster: 8bafcf19f993734839f9e65a858e61cd

Skrevet

Han er sånn passe lang men veldig tykk. Fikk ikke tommel og langefinger til å møtes rundt. Han fikk meg til å komme med hånda før han begynte engang, han tenner hvis på å få dama til å nyte.

* kjære kjære du der oppe, la han være så bra som jeg tror ellers også! * tongue.png

Minner meg om en jeg var med en gang...fra bergen??

Anonym poster: 8bafcf19f993734839f9e65a858e61cd

Skrevet

Ikke fra Bergen ;) Finnes nok heldigvis flere menn som liker å gi damer nytelse. Hallelujah..

Første jeg har vært med som var så god og varierte så mye. Gleder meg til å gjøre det igjen. tihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...