Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Olivia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle meninger er velkomne. Slå dere løs :)

 

Anonym poster: c0fd852d135acc7bad6abc1f13666d62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det :)

 

Anonym poster: 534f60b5d0c5c163baa4fa75a626048e

Skrevet

Kjenner flere små jenter som heter det. Fint navn:)

 

Anonym poster: 44748006b9fe5d8ab322d693dc90e36b

Skrevet

Jeg ville ikke valgt det til min datter.

Skrevet

Min jente heter det! Fineste navnet i verden <3

Skrevet

Oppbrukt

 

Anonym poster: 22a68f3065ef600aed8441b74300de50

Skrevet

Synes det er veldig fint!Livia er fint det og.

 

Anonym poster: 2c59b28fe29abe68677abca5161e8606

Skrevet

Stod på lista vår også. Vakkert!

Sparer det til nestemann :D

 

Anonym poster: 846316a2ebafdadfd7979f19950bac8a

Skrevet

Synes det er kjempefint, og prøver å få mannen med på det, men han sier han bare tenker på "dama til Skipper'n"!!

Skrevet

Veldi fint ;) et navn jeg kunne vurdert selv ! Liker også Livia ;)

Skrevet

Oppbrukt

 

Anonym poster: 22a68f3065ef600aed8441b74300de50

 

Oppbrukt??? Vet ikke om eneste person som heter Olivia jeg

 

Til hi, jeg synes Olivia var kjempefint :)

 

Anonym poster: e2eb22ebe867da2d670629e04923f10b

Skrevet

Synes det er kjempefint, og prøver å få mannen med på det, men han sier han bare tenker på "dama til Skipper'n"!!

 

Hehe...jeg digger dama til Skipper'n og Oliven, derav navnet ;)

 

HI

 

Anonym poster: 6fdd9f837ef0cc5b68c703f83daea429

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...