Gjest Yzma Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Så jeg titter rundt etter en ny nå. Noen som har tips? Trenger ikke være fin å se på, men batteriet må tåle å brukes en dag uten å måtte lades hver 12. time, bra kamera, wi-fi og gjerne tåle en støyt, siden jeg er en del i stallen. Merke er ikke så nøye So, show me the good stuff!
Hybelkanina Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Kondolerer! Jeg er iPhone-fan. Med helt etui, så tåler den litt mer.
♥Madam Mim♥ Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Hmmm tenkte da det vil passe med den telefonen det er reklame for på tv.. Den du kan miste i vann osv uten at den blir ødelagt.... Husker ikke hvem det er da dessverre......
Gjest Yzma Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 Hvor skal jeg sende blomstene? Et bilde av en bukett gjør nytten
Gjest Yzma Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Hmmm tenkte da det vil passe med den telefonen det er reklame for på tv.. Den du kan miste i vann osv uten at den blir ødelagt.... Husker ikke hvem det er da dessverre...... I og med at den forrige (samsung s2) druknet av å ligge i en liten vannpøl på bordet, så ja, jeg vurderer sterkt en mobil som tåler vann
mamma_bergen Skrevet 24. mars 2013 #8 Skrevet 24. mars 2013 RIP Jeg har en samsung galaxy s3 (eller noe sånt) og jeg liker den Meeen,jeg har litt lyst på iphon 5(?)..Så angrer litt
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #9 Skrevet 24. mars 2013 Hmmm tenkte da det vil passe med den telefonen det er reklame for på tv.. Den du kan miste i vann osv uten at den blir ødelagt.... Husker ikke hvem det er da dessverre...... Xperia Z, tror jeg du tenker på. Hørt mye bra om den, men dårlig erfaringer med tidligere Xperia, men denne telefonen skal visstnok overgå "alt annet". Den er fremdeles veldig ny på markedet, så er vel lite å si erfaringsmessig for noen som helst enda. Ellers kan jeg anbefale Samsung Galaxy S3, den er super. Det kommer også en Galaxy S4 rett rundt hjørnet (usikker på når den kommer i salg), men den skal visstnok være helt rå. Samboeren venter spent på å kunne løpe på butikken for å få denne. Anonym poster: b25a2bad575d8efbe1cc7608788fafe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå