Gå til innhold

stimulere barne er blitt farlig eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg fikk barn for 9 år siden gjorde vi masse for å stimulere de og inkludere de i det meste... Nå har jeg intrykk av at man skal kikke på barnet og være med det, inntil det hele tiden... ,men for all del ... IKKE stimuler det.. Farlig FARLIG.. !! Dette å vel ha startet på DIB i tilfelle!

Anonym poster: dd7dfd4c7ad41caa9a3703c3e1069600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆ?? Lider du selv av overstimuliering? Vin på mårrakvisten??

Anonym poster: 6c136ea28ad3e8d3ac044907dafc574e

Skrevet

Tja, å stimulere barna er vel omtrent like farlig som å skrive korrekt norsk...

Anonym poster: e20ed6288c439ee17bd90a15e5f102df

Skrevet

Skjønner ikke hva du prater om jeg.. hvor har du fra at det blir sett på somfarlig å stimulere barnet? Det er nytt for meg i så fall...

Anonym poster: aa760862103f19addc7b513fed162292

Skrevet

Hvis du mener overstimulering med masse TV etc er det skadelig. Dersom du mener oppmerksomhet, så nei.

Anonym poster: d8c31e99398b5a052c5bb8520ac76149

Skrevet (endret)

Det er vel ingen som har sagt at det er farlig å stimulere barnet, men det er ikke til å komme bort fra at mange barn blir overstimulert. Mange er ikke i stand til å leke alene og foreldrene må aktivisere barna sine hele tiden. Jeg mener barn har godt av en kombinasjon av stimulering og klekke ut planer og ideer selv. De skal ha tid til å bruke fantasien og kreativiteten sin uten at andre presser det på dem.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Det er litt forskjeller ut fra barnas alder også, da.... de minste må jo selvsagt stimulerer og oppmuntres til aktivitet mye mer enn de som begynner å bli større.

Anonym poster: 7a5176ad358125fe5637f0ac381b763a

Skrevet

Det er litt forskjeller ut fra barnas alder også, da.... de minste må jo selvsagt stimulerer og oppmuntres til aktivitet mye mer enn de som begynner å bli større.

Anonym poster: 7a5176ad358125fe5637f0ac381b763a

Barn har en medfødt nysgjerrighet, så har de anledning, plass rundt seg og er trygge stimulerer de seg for det meste selv. Jeg har aldri merket at jeg må stimulere barna i den grad at jeg må aktivisere dem mye for at de skal bli velutviklede barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...