Gå til innhold

hva med navnet Casbjørn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonym poster: f9535b28eaf74bc59b5cc6d131d4e5d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt før. Mye bedre uten c.

 

Anonym poster: 5e51207a57158ce4bb8a5facb646edf4

Skrevet

Kårbjørn?

 

Anonym poster: b95468c02e845271f9c34fc181e050ce

Skrevet

Fint navn.

 

Kan også foreslå

 

Temund

Jarbjørn

Robjørn og Romund

Finnbjørn

 

 

 

Anonym poster: 1b07f6dfe416dc9cd73ca5be1a2122f5

Skrevet

Jeg regner med at du ønsker ærlige svar siden du spør...Jeg synes ikke det var noe fint i hele tatt! Det er da vel ikke et navn en gang...

 

Anonym poster: c428c402a75e3403edf2364d634fd32f

Skrevet

Min første tanke er, hun må like både Casper og Bjørn, men hun klarte ikke bestemme seg. Så den mammaen satte de heller sammen... Beklager, men i mine ører klinger det ikke så bra...

Skrevet

Var ganske fint, men jeg ville brukt k, ikke c. Eventuelt Rasbjørn da.

 

Anonym poster: d5f813234fed0753cda3ed0e384ef5c0

Skrevet

Hjemmesnekret. Høres bare teit ut.

 

Anonym poster: 7c820789b6bcc12b51a616be5451e223

Skrevet

Er det låv lenger å ha navn med bjørn i? Trodde det ikke var lov lenger:p navnet var sært.

 

Anonym poster: 38e3ec78d99f7d07b802e255b095ac2d

Skrevet

Lenge siden det ikke var lov med navn med bjørn i, nå har jo mange barn naturnavn! Forøvrig fikk navnet meg til å tenke på gasbind.. synes casper eller torbjørn er finere!

 

Anonym poster: 9f1f59de72082a560ae9cd530a0aa876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...