Gå til innhold

Nå har jeg vært på plumbo konsert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og værre møkka konsert har jeg aldri vært på. Det var tre timer av livet jeg aldri får igjen. Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er.Jeg ville også vært der i dag, men er gravid å orker ingenting for tiden. De bor på hotellet jeg jobber på, Åååå skulle ønske jeg ikke hadde fri i helga. Tenk å få autografer av de

Anonym poster: e4909cf324103e78b73678798d39a656

Skrevet

Jeg var på Sivert Høyem konsert, og den var fantastisk! 2 timer av livet jeg desverre aldri får igjen, for det var en opplevelse :D

Anonym poster: fed29d4be6cce1439c9dc9ed419f239e

Skrevet

Jeg var på Sivert Høyem konsert, og den var fantastisk! 2 timer av livet jeg desverre aldri får igjen, for det var en opplevelse :D

Heldiggris! Det har jeg også vært noen ganger. Han er fantastisk. Selv om jeg likte Madrugada hakket bedre. Plumbo gikk jeg på for å være med ei venninne som har bursdag. Hadde aldri gått der "av fri vilje". Det kvalifiseres ikke til å kalles musikk :)

Skrevet

Åå, han er fantastisk!!

Norges beste liveband for meg er Kaizers Orchestra :) De som ikke har sett de live burde skynde seg før de tar lang pause fra høsten :)

Anonym poster: 644f4e357ce04f18504bb0d5b2f10d5d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man må tåle litt rølp skal man på plumbokonsert ;)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...