Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 og tror han forventer det skal bli noe på han i kveld.. Men jeg ORKER ikke!! Vondt i hele kroppen (sykdom) og sliten! Er det uvanlig at det går så lenge mellom hver gang hos dere? Blir mannen deres sur? Her blir det så dålig stemning at av og til gjør jeg det selv om jeg ikke har lyst.. Grunnen til at det har gått så lang tid nå er mensen, og så ble han syk etterpå. Pleier å gå en uke.. Dette er et vanskelig tema her i huset, krangler mye om det.. Prøver å forklare at det er ikke det at jeg ikke har lyst på han, har bare ikke overskuddet til det.. Og vanskelig å nyte det med smerter hele forb... tiden. Med kronisk sykdom, 3 barn og jobb.. Dessuten faller alt av husarbeid på meg, for han har lange dager på jobb. Anonym poster: 6e56ba375873655732a0ab0ad8b0491c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 og tror han forventer det skal bli noe på han i kveld.. Men jeg ORKER ikke!! Vondt i hele kroppen (sykdom) og sliten! Er det uvanlig at det går så lenge mellom hver gang hos dere? Blir mannen deres sur? Her blir det så dålig stemning at av og til gjør jeg det selv om jeg ikke har lyst.. Grunnen til at det har gått så lang tid nå er mensen, og så ble han syk etterpå. Pleier å gå en uke.. Dette er et vanskelig tema her i huset, krangler mye om det.. Prøver å forklare at det er ikke det at jeg ikke har lyst på han, har bare ikke overskuddet til det.. Og vanskelig å nyte det med smerter hele forb... tiden. Med kronisk sykdom, 3 barn og jobb.. Dessuten faller alt av husarbeid på meg, for han har lange dager på jobb. Anonym poster: 6e56ba375873655732a0ab0ad8b0491c Ikke DÅLIG, men dårlig... Sikkert fler skrivefeil, men er så trøtt at jeg skriver i søvne:p Anonym poster: 6e56ba375873655732a0ab0ad8b0491c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Hvorfor stresse så mye med hvor ofte man har sex? Her kan det innimellom gå 3 uker mellom hver gang, og noen ganger bli tre ligg på en dag. Når det går lang tid mellom hver gang så har det sine naturlige grunner til det. Jeg tenker aldri "å, stakkars mannen, han må få sex". Slapp av, sexen er best når den kommer naturlig. Anonym poster: 34af4bd6338290fb7001b9fbbf2733cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå