Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Har 13 dager igjen til termin, og er dritlei. Dagene sniler seg av gårde, siden nå er man i permisjon, ungene har påskeferie og man bare trør hjemme. Eneste aktivitet jeg er i, er å følge ungene på trening 3 ganger i uka, så er det litt husarbeid og håndarbeid. Redd for å gå langt på overtid, lei alle plagene og synes tiden står HELT stille. Gruer meg helt vanvittig til fødselen, men vil gjerne ha det overstått her og nu. :S Anonym poster: 470543a4fc37b478b42273d9cd9cd488
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Men hvis ungene har påskeferie så er det sikkert masse dere kan gjøre sammen for at dagene skal gå? Aner ikke hvor gamle ungene dine er, men f eks gå på kino midt på dagen, ta dere en liten tur ut i skogen (trenger ikke gå mer enn noen hundre meter om du er i dårlig fysisk form) og ha med kakao og boller. Dere kan bake masse gjærbakst sammen og fryse ned og ha til barselbesøk? Her fikk jeg mer energi når permisjonstida satte inn og nå trener jeg 4 kvelder i uka, hjelper utrolig masse på psyken Termin om en knapp måned. Anonym poster: 9403c63bedd99d25df44546343bc6c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå