Gå til innhold

Noen med peil på katt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ragdoll på 3 år som er begynt tisse inne. Har ble tidlig kastrert og har ikke hatt dette problemet før.

Første gangen jeg oppdaget det hadde vi vært på jobb/ bhg, og han hadde vært ute hele dagen. Da går han inn og rett på lekerommet og tisser!? Han bruker være ute, han er en skikkelig utekatt og trives med det, så det var ingen ny situasjon for han.

Min bror ga ene barnet mitt en reol med flere bokser i, og nå har katten tisset i ene kassen som det var noen leker i. Min bror har hund, så jeg tenker at det kan være en slags markering? Derimot var det ikke så lite tiss og det luktet råtten fisk av det. Antagelig stått en dag vil jeg tro.

Må til dyrlege på mandag å sjekke at alt er ok, men kan det være en slags markering? Tenker siden han går inn å gjøre ifra seg etter en hel dag ute?!

Anonym poster: b994c0833e9c79e7419a05e79c83d6e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok være lurt å få han undersøkt av dyrlegen ja. Høres ut som om han kan ha noe problemer med blæra

Anonym poster: 8fc79344e1cd5b15fb29daa3afd163d6

Skrevet

Kan nok være lurt å få han undersøkt av dyrlegen ja. Høres ut som om han kan ha noe problemer med blæra

Anonym poster: 8fc79344e1cd5b15fb29daa3afd163d6

Ja, jeg tenker jo tanken jeg også. Eller nyresten f.eks. Samtidig syns jeg det er rart at han da er ute hele dagen og piler rett inn og tisser. Og at han tisser i den nye kassen som tas inn i huset... Håper bare ikke at det er noe alvorlig...

Anonym poster: b994c0833e9c79e7419a05e79c83d6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...