Gå til innhold

Flere som koser seg alene hjemme i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er hos en kompis og tar noen øl ikveld, mens jeg nyter en rolig lørdagskveld hjemme "alene" (helt alene blir man jo aldri med 3 barn...) Men jeg koser meg med fyr i peisen og tente stearinlys, mens jeg faktisk har laget meg en kopp kaffe med en slump baileys oppi. LITT kos må jo "mor" også ha! Tv'n er slått av, så sitter heller og leser spøkelseshistorer på ipaden. Er så deilig med en alene-kveld innimellom :) Håper dere alle har en fin-fin lørdagskveld!! :)

Anonym poster: b46383682e33e64d915002cfdebf3283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja samme her. "Alene" og gubben er hos kompis og drikker. Kose meg glugg i hjel i mitt eget selskap ! : )

Anonym poster: 89f86bc4a596ea2c510ae38a7b6ae324

Skrevet

Oioioi det hørtes himmelsk deilig ut. Løkki you :)

Her er det fullt hus med unger, mann og familie på besøk.

Må nesten gå på do og bli der en stund innimellom for å få en pause ;)

Blir tidlig kveld her for å si det sånn. Svigermor er litt to much og svigerinnen min er pervers. Snakker kun om seksuelle ting og bryr seg ikke om barna hører på. Gjett om jeg gleder meg til de reiser i morgen. :D

Anonym poster: 34cb580be3c4a916812f108be20da1d7

Skrevet

Jentene mine på 4 og 5 år ligger og sover i sengene sine, 9 og 12 åringene mine har to kompiser på besøk så det ligger fire gutter strødd på madrasser i kjellerstua (har akkurat blitt stille der nede), så nå sitter jeg også alene i stuen og nyter stillheten. Mannen er hos en kamerat i kveld.

Jeg digger også litt tid helt alene for meg selv i stua, med jobb, fire barn og mann er det sjelden man har tid helt for seg selv ja...

Anonym poster: 62550298026860f698df34e7d594be11

Skrevet

Har min første alene kveld med lille snuppa på 4 uker i dag, samboeren er hos en kamerat og drikker øl og spiller tv spill :P

Anonym poster: 0086aedb7797ff16b112edd691f3699a

Skrevet

Koser meg veldig i mitt eget selskap ja :) glemte å si at ett av barnas søskenbarn er på besøk, så er faktisk 4 barn her...og de hadde visst ikke sovnet allikevel... Måtte flytte en av dem på eget rom, fordi de skravla så fælt. Nå er det forhåpentligvis helt stille :P minstemann på 6 mnd sover heldigvis som en stein. Har nok arva farens sove-gener :P til deg med familiebesøk: koselig når de kommer, og like koselig når de drar!! Hehe... Misunner deg ikke en over gjennomsnittet sexfiksert svigerinne altså...da lo jeg godt for meg selv...:D

Anonym poster: 5f68dba97815cf327ba49f6e4db77bf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...