Gå til innhold

Jeg er så lei av ungen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er åtte mnd og jeg er drittlei av å være hjemme med hun dag ut og dag inn.

Vi gjør jo det samme hver dag. Står opp, spiser frokost, ser et par filmer, sover litt, spiser litt til, ser en film til og kanskje vi tar en tur på butikken og så er det middag, barnetv og sovetid.

Før hun kom inn i livet mitt så var jeg supersosial. På byn flere ganger i uken og hadde det kjempegøy. Nå er det max en gang i uken jeg får anledning å gå ut og feste og treffe folk. Jeg er så leeeeei nå.

Noen som vil gi meg en klem og noen støttende ord?

Gleder meg til hun blir stor sånn at jeg kan få det sosiale livet mitt tilbake.

Anonym poster: fa175bbd6297b9aac763d9302edc6086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, du gjør jo ikke annet enn å glane på tv med ungen jo... går sikkert ann å variere litt...

Skrevet

Jeg har ikke spesielt lyst til å gi støttende ord til foreldre som tilter fordi de bare kan feste en gang i uken (!) mens de har baby.

Jeg går ut fra at du er et troll. I motsatt fall bør du ta deg grundig sammen eller kontakte barnevernet.

Anonym poster: 51fef276dbff3aba87e8c8cc82996444

Skrevet

Ser du film flere ganger daglig og er ute på byen en gang i uka?? Kanskje, eller jeg tror jeg vet, at du ikke burde hatt barn.. Søk hjelp..

Skrevet

Du tuller nå, sant?

Det er helt normalt å bli lei av å gå hjemme med baby i evigheter, men man må faktisk legge ned et minimum av innsats for å få hverdagen til å bli spennende.

Og hvordan tror du babyen din har det når det eneste dere gjør sammen er å se TV?

En så liten baby trenger ikke å se TV i det hele tatt!

Hvis dette stemmer tror jeg du bør ta deg en tur til legen og få henvisning til en psykolog.

Enten har du en fødselsdepresjon, ellers er du bare ikke moden nok til å være mamma.

Lykke til.

Skrevet

Ta med deg ungen ut av huset! Å være sosial er vel ikke ensbetydende med å feste? Dagene blir selvfølgelig uinteressante når du kun fyller de med gjentakelser!!

Og det hørtes ut som feyktelig mye skjermtid for barnet. Det trenger annen stimulering også!

Skrevet

Skjønner godt at du er dritlei det! Hadde gått på veggen selv og. Regner med at ungen og er ganske sutrete og grinete om dagen?! Skru av filmene!!!! Og kom deg ut av huset! Om det så bare er å dra alene på cafe så tror jeg dere trenger det. Finn en barselgruppe å trille med, eller be gamle venner på tur ut. 3filmer hver dag er ganske mye, uansett om det er voksenfilmer eller barnefilmer. Ikke rart at du syns alt er dritt da. Man kan fortsatt være sosial med barn.

Anonym poster: 997ccbe5273f44d8bf2ed9b7b7a9f8a7

Skrevet

Dårlig trolling...

Anonym poster: 510cac5a3e2c6b304b051f9f15483ef8

Skrevet

Troll.

Anonym poster: faeb2c38a73d7b75a9ef9241ce1f86f5

Skrevet

Stakkars barn, håper ikke hun merker at mora helst vil være uten henne. Lille barnet mitt får trøsten av meg. Du derimot har valgt å få barn og må ta ansvaret for det.

Anonym poster: 990005606f657096101513a4d2db63fb

Skrevet

Uff, du fikk nok barn litt for tidlig. Veldig synd at du har det sånn, barseltiden som er den aller fineste synes jeg. Det at du gleder deg til ungen blir større er enda mer trist, for tiden går så fort og du får aldri tiden da barna var små igjen...

Har du ikke noen som han passe barnet mer da, sånn at du kanskje etterhvert setter pris på tiden du får med henne. Eller en far som kan ta over permisjonen slik at du kan jobbe og få litt voksenkontakt. Kanskje det vil hjelpe.

Og et tips: Ikke få flere barn før du virkelig er klar for det. Å få barna tett for å bli ferdig med småbarnstiden så fort som mulig er det værste jeg hører!!

Anonym poster: 079be4d5a57ec3e274bf764d4614c1bf

Skrevet

Den der er vel litt oppbrukt her vel?

Skrevet

æsj.. sånne inlegg får ufrivillig barnløse til å bli lei seg... du aner ikke hvor gjerne jeg/vi skulle vært i din situasjon! Voks opp, og se hvor heldig du ER!

Når det er sagt... er enig med de over her, som sier variasjon... gjør noe mer, og bryt opp mønsteret du har skapt...

Anonym poster: 4a1717d1f8e27c8e45a44626135d0210

Skrevet

Bli med på babysang. Dra på åpen barnehage. Møt barselgruppe eller andre typer treff. På alle de tre forslagene blir du kjent med folk i samme situasjon, og du danner deg et nettverk i nærmiljøet med andre som har barn i ca samme alder. Blir du godt kjent med noen der kjemien treffer så kanskje du møter noen du kan dra på cafe med el., sammen med barna.

Anonym poster: 0b7848d79c044d1783625ca598952077

Skrevet

Hahaha, hoff. Regner med dette er trolling.

Du sitter inne hver dag og ser tv fra morgen til kveld og fester bare 1 gang i uken.

Hoff, er kjempesynd i deg som tror sosialt samvær med voksne betyr festing.

Kle på deg, ta med deg ungen på trilletur, bruk andre midler enn tv titting, dra på besøk til en venninne å ta en kopp kaffe. Det er sosialt det også.

Anonym poster: e59512479c2f9d2f729cd76b70df0b0d

Skrevet

Lyser trolling.

Anonym poster: 0b7c5ffd5d576c70e9fb36ee0fa94e8d

Skrevet

Var det ons med forhåpninger om livet med baby som ikke ble innfridd? ;)

Skrevet

Skjønner jo at du bare er ute etter å provosere.. kjedelig.

Anonym poster: 7a5ab4acf43276c4d79c30738c4fb079

Skrevet

Hvis du er lei ungen, tenk bare hvor lei den ungen er mor si!

Anonym poster: ae6b18d151f2d28a0b3da883093f6c21

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Dette er jo bare forsøk på å få opp temperaturen her inne.

Det ble litt for mye av alt til at det ble troverdig - selv for meg som pleier å sluke alt rått :P

Gjest Lykkeliiten
Skrevet

Huff stakkars barn. Det må da være bedre og ta med barnet ut litt, treffe venner, dra på lekeplasser osv. Betyr det mer for deg og være dritings på byn en dag i uka, burde du ha ventet noen år med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...