Gå til innhold

Emmaljunga bilstol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne ?

Jeg finner den ikke i noen tester, men har kikket litt på den på forretningen og har funnet ut at det er en bilstol jeg kunne tenkt meg. Er den bra eller burde jeg satse på en besafe eller en maxi cosi ?

Noen som har noen råd å komme med ? Blur selvfølgelig å kjøpe isofix-base uansett hvilken bilstol jeg ender opp med.

Anonym poster: 6b681cdcabba7937bddbb58c32a97ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant du ingen tester? Du kan ikke ha lett veldig godt ;)

https://www.google.no/search?q=emmaljunga+first+class+0%2B+test&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb&client=safari

Selv ville jeg ikke valgt et sete som har fått så mye kritikk som emmaljunga sitt, mye lurere å kjøpe et sete av et kjent merke som er kjente for å lage gode barnestoler ikke barnevogner. Maxi cosi, britax og besafe er mest solgt, er en grunn for det.

Anonym poster: bd5f264142e8c24cd4955b7a01aa07d7

Skrevet

Setene til emmaljunga ble vel trukket fra markedet pga at det var farlig? Husker ikke helt men det er iallfall ikke anbefalt og får stryk i de fleste tester...

Skrevet

Setene til emmaljunga ble vel trukket fra markedet pga at det var farlig? Husker ikke helt men det er iallfall ikke anbefalt og får stryk i de fleste tester...

Basen til Emmaljunga ble for en del år siden trukket fra markedet, stolen har det meg bekjent aldri vært noe galt med. Men jeg antar at det er rettet opp i nå(for lenge siden).

Såvidt jeg vet er ikke Emmaljunga sin bilstol testet etter dette så er ikke godt å si hvordan den gjør det nå.

Anonym poster: d925f9bdab4d6f0766c8614af26de12f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...