Gå til innhold

Menn og følelser??!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor synes de aller fleste menn at det er vanskelig å snakke om følelser?

 

 

 

Anonym poster: 859a0172f5e0b019832ca6a82868eb01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skapt anderledes?

Oppdratt anderledes? "gutter er tøffe"

Feighet?

 

Jeg synes det er rart at de synes det er så vanskelig å snakke om følelser. Men jeg har forstått at det er mange ulike årsaker til det.

Den siste kategorien jeg har oppdaget er de mannfolka som tilsynelatende kan snakke om følelser i det vide og det breie, men så blir det plutselig for nært for dem... og så springer de for livet.

Og så er det de som også kan snakke om det - men så viser det seg at de bare er gode på å prate, nesten som det blir en litt sånn automatisert teknisk greie for dem... de vet alt i hodet, men greier ikke å få følelsene med.

 

Jepp, har møtt litt for mange av dem... ;)

 

Anonym poster: 31869df95ebbc4ccd26c6e547ed16c00

Skrevet

Er du sikker på at påstanden stemmer? Jeg har inntrykk av at dette er i stor endring, og slett ikke like gjeldende blant den yngre generasjon som det har vært. I vært fall i mer siviliserte strøk.

 

Anonym poster: d4833a37d591b5d0b263befbc98b4bae

Skrevet

Gjør de det?

 

Det er ikke min erfaring.

 

Menn og kvinner er ikke like, og de er ofte litt mindre dramatiske og tolker ikke så mye som vi kvinner gjør. Men snakke om følelser kan de da..

 

Anonym poster: ca2ed5df865129d979a0fe852f8a65df

Skrevet

Æsj, min mann lekker som ei sil! Jeg er den som ikke vil snakke om mine følelser ;-)

 

Anonym poster: a7f1d46b0c317c9df4f2b64710965646

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...