Gå til innhold

Hva kjøper du på polet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper stort sett bare rødvin. Ingen faste merker, prøver ofte nye. Liker best spanske og portugisiske viner, men kjøper også chilenske, italienske og franske.

Ellers hender det jeg kjøper sprit til drinker, f.eks. gin eller tequila.

Anonym poster: 3a74d626e360eecdbbfa6fc5ed7cb48f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vin og champagne;-)

Anonym poster: 478ea6a50a868af9199f2e2f58e327c3

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Rødvin, rosèvin og cava

Skrevet

Kjøper aldri sprit. Kjøper mest rødvin, men hvitvin blir det en del av på sommeren også.

Mest italienske viner. Gjerne en RIpasso eller en Amarone.

Anonym poster: 0f307ebcd2ec0c043b19849c562b5f42

Skrevet

I helgene kjøper jeg smirnoff, absolutt vodka og koskenkorva. Spørs hvor mye penger jeg har.

I ukedagene går det mest i billig rødvin. Det går i nøden.

Når jeg får trygden min så kjøper jeg baylis, tyrkisk pepper, tequila og whiskey. Namnam!

Anonym poster: 9ee7886ba84350b62cecc349b9e0b855

Skrevet

Hvitvin og prøver meg på nye smaker til de rettene som de passer best sammens med.

:D

Skrevet

Vin i alle former og fasonger (evt farger og smaker)

Skrevet

Wongraven sin rødvin er en favoritt for tiden. Liker også å ha fullt barskap til enhver tid så kjøper inn det jeg mangler av gin, rom, vodka, whiskey og liknende også. Men det er sjeldent det blir drukket drinker, da.

Skrevet

Har ikke satt mine ben på polet på sikkert 15 år, så det er ikke mye penger de tjener på meg gitt ;)

Anonym poster: 533108385f1fb3047e8ed45160228a5a

Skrevet

Normalt sett, bobler, bobler og god rødvin :)

Dagens handel på systembolaget, 1 flaske alkoholfri rødvin til gløgg i påsken, en flaske alkoholfri "vin" av drue og granateple, 2 halve flasker med en økologisk eplemost...

Og noen øl + rødvin til mannen.

Og ja, jeg følte meg snytt etter den handleturen :P

Skrevet

Kjøpte hvitvin i dag. En riesling. Ellers rosèvin, rødvin, og når jeg går tom; Bacardi Razz, for den med sprite er sinnsykt godt. :)

Skrevet

I helgene kjøper jeg smirnoff, absolutt vodka og koskenkorva. Spørs hvor mye penger jeg har.

Når jeg får trygden min så kjøper jeg baylis, tyrkisk pepper, tequila og whiskey. Namnam!

Godt å se at skattepengene våre går til noe nyttig!!

Anonym poster: 8159ae4f663ad73162d1e5cbdffeb249

Skrevet

Ja ikke sant? Skål :D

Skrevet

Deilig fransk rødvin, champagne, prosecco, og på sommeren; masse chablis og enda mer champagne og prosecco :)

Skrevet

Ja ikke sant? Skål :D

Schåll!!

Skrevet

Stort sett spansk og noen ganger fransk rødvin. Jeg er meget skeptisk til Italienske etter alle skriverier om dumping av giftig avfall og mange tilfeller av kreft fra enkelte områder i Italia.

Det går litt hvitvin på sommerstid, men jeg handler alltid inn en del på utenlandsreiser(får mannens kvote også), og rekker som regel ikke å drikke opp alt i kjelleren før neste tur, så det er langt mellom polbesøk for denne fruen :).

Anonym poster: e30c4f81760d87d6bcaa0676bce9363a

Skrevet

Handler mest rødvin på vinterstid. Sommern går det i friske hvitviner og prosecco.

Anonym poster: 908f8ad1aedaaf94b79ae72e936eb85b

Skrevet

Ingenting...driver ikke å forgifter meg selv. Vil gjerne holde meg frisk, samtidig vil jeg veldig gjerne beholde hjernecellene mine. Alkohol er bare tull.

Anonym poster: f51c31a3fe08333d86f0ea8ee5c7dd06

Skrevet

Rødvin og prosecco

Drikker spanske og italienske rødviner.

På sommeren går det i riesling og prosecco, og en og annen rosè

Tar gjerne en cava eller champagne og altså ;)

Skrevet

Det siste jeg kjøpte på polet var 12 flasker rødvin, 12 flasker prosecco (?), og 5flasker div sprit. Det er halvannet år siden - til fest på jobb. Hm, handler aldri på polet igrunn. Har ett lite lager med forskjellig sprit kjøpt på taxfree.

Skulle ønske jeg kunne mer om vin, for jeg syns det kan være godt når jeg får det servert og det passer til maten. Men på polet så blir jeg sånn: "hm, det er den fineste etiketten - prøver den da!" ;) det er sjelden det er en i umiddelbar suksess :)

Skrevet

Rødvin og whisky, av og til hvit eller rosé på sommeren.

Skrevet

Rødvin :-) stort sett italienske, men kjøper gjerne fra andre land om jeg har fått anbefalt noe. Nå har jeg begynt å se fremover mot sommeren, så ramlet inn en flaske Chablis sist gang jeg var på tax free shopping. Kjøper sjelden eller aldri sprit, men en flaske likør en gang i året kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...