Gjest Kira bjeffer Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Må først si at vi stort sett aldri har på tv`en her hjemme, så det er svært sjelden jeg følger med på et tv-program. Dvs bortsett fra HGVM. Hver lørdag tenker jeg fortsatt at jeg må huske å skru på tv`en kl 20, men blir like skuffet når jeg kommer på at det er ferdig. Som jeg savner dette flotte og fine programmet!
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Enig, om man skal få savne noe på tv så må dette være tingen. Det er det nærmeste tv2 har kommet å lage noe som er verd å se, faktisk, som får deg til å sitte ned av helt fine grunner.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 HGVM? Er det noe jeg har gått glipp av? Det fantastiske og fine programmet "Hver gang vi møtes"
Gjest Kira bjeffer Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Enig, om man skal få savne noe på tv så må dette være tingen. Det er det nærmeste tv2 har kommet å lage noe som er verd å se, faktisk, som får deg til å sitte ned av helt fine grunner. Et av de beste programmene lagd noen gang, uavhengig av kanal. Håper virkelig det kommer flere sesonger, jeg skal sitte som limt til TV`en.
Mamma4livet Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 HGVM? Er det noe jeg har gått glipp av? Det fantastiske og fine programmet "Hver gang vi møtes" Selvsagt! Som ihuga fan som fikk med meg ALLE episodene i begge sesongene burde jo skjønt at det var det du mente. Ja, kjedelig at det er over. Jeg sang og grein om hverandre. Veldig bra underholdning.
prekæs Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Ikke vondt ment og jeg er muligens alene (føler jeg) om å si dette, men jeg savner det ikke i det hele tatt. Likte Nrks parodi mye bedre. "Hver gang vi føles"
Iiiiik Skrevet 24. mars 2013 #8 Skrevet 24. mars 2013 Jeg er klar for ny sesong! Så ikke den første sesongen og så årets i utgangspunktet kun fordi en av deltakerne er i familie med en kollega. Så endte jeg med å bli veldig engasjert og håper det kommer en ny sesong!
ms.Pond Skrevet 24. mars 2013 #9 Skrevet 24. mars 2013 Jeg føler meg bare generelt veldig uttafor i denne diskusjonen, men jeg kjenner jeg savner veldig å kunne være en del av den. Et halvt program har jeg fått sett, og det var fantastisk. Banner hardt i underleppa når jeg tenker på all den gode musikken og de fantastiske menneskene jeg har gått glipp av. Går det an å streame episodene noe sted - fortrinnsvis hvor det ikke koster penger? Noen som vet?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 24. mars 2013 #10 Skrevet 24. mars 2013 Ikke vondt ment og jeg er muligens alene (føler jeg) om å si dette, men jeg savner det ikke i det hele tatt. Likte Nrks parodi mye bedre. "Hver gang vi føles" Da har du ikke hørt godt nok etter Må google Hver gang vi føles nå, høres morsomt ut.
ms.Pond Skrevet 24. mars 2013 #11 Skrevet 24. mars 2013 Fant sangene i alle fall http://www.tv2.no/underholdning/hvergangvimotes/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå