Gå til innhold

Noe så flaut!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, mann og 3 barn er i bryllup. Brudeparet er i slekt med min mann, jeg har kun møtt dem 1 gang før. Kl 21 starter alkoholservering og vi tar barna med til deres oldemor- hvor vi overnatter for anledningen. Brudeparet vet vi drar for å legge barn og skal komme tilbake. Oldemor skal holde et øye med barna mens vi er på festen som ligger 4 min gåtur unna.

Når jeg leser for de to eldste står mannen ute og røyker og snakker i telefonen.

Etterpå ammer jeg yngstemann i sofaen. Mannen kommer inn og begynner å pakke i en sekk.

Jeg spør hva ham skal, men han svarer ikke. Han forsvinner på rommet vårt for å hente mer. Etterpå kommer han inn på stua og sier hadet. Hva skal du, spør jeg igjen. Drar du tilbake uten meg?

Nei da. Broren kommer og henter ham, så skal de dra og linke hjemme hos ham.

Men vi skulle jo tilbake. Ikke har vi takket for festen og sagt takk og farvel til brudeparet heller. Og så skal han forlate meg med 3 unger hos oldemor som vi kun har drukket kaffe hos to ganger tidligere.

Ja- han ville heller spille sa han. Så dro han :0

Jeg klarte ikke holde tårene tilbake. Klarte ikke holde maska lenger.

Oldemor kommer inn og sier at litt tekstene at ja, menn blir liksom aldri voksne. Jeg var så sint og skuffet. Til og med på ferie og i et bryllup prioriterer han dataen.

Dagen etter spør brudeparet hvor det ble sv oss- og jeg hadde lyst til å synke i jorda...

Anonym poster: 908db3af0a4bb9c239af7de51cd6f12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt... Dette finner du deg i...

Anonym poster: 12ce912b4572650bd50ed4f94f8a38f3

Skrevet

Idiotiske guttunge! For en ekkel egoist. Hvor gammel er han? 17?

Anonym poster: 1b20166f7dad2b8d3ddf7e27dd6b2217

Skrevet

Flaut?

Jeg hadde glatt outet mannen, og lagt skylda på han. Jeg irriterer meg over ting ved min egen mann, men herregud så glad jeg er at han ikke spiller data/tv-spill og ikke trenger å dra på fylla med jevne mellomrom..

Anonym poster: 78b8ce2bde15543844e6efa28e507404

Skrevet

Det jeg ikke forstår med slike scenarier er: Hvordan rakk du å få tre barn med mannen før du innså at han var en umoden idiot? Eller har han fått en plutselig hjerneskade? I så fall bør du få ham til lege.

Anonym poster: 07cb3a6112b83da71fc4b45467d86dcc

Skrevet

Hvorfor lar du deg bli behandlet slik?

Anonym poster: 0861f69d4cb41ce9684feb65dbf0188f

Skrevet

Finner meg i- nei.

Han har fått en diagnose- vi går i terapi for å klare å fungere.

Men jeg mister meg selv- dekker over hans evinnelige fravær pga dataspilling eller at han sover på dagtid.

Redd jeg begynner å bli deprimert. Men så er det tanken på å sitte alene med 3 unger også da. :/

Skrevet

Så det var DER dere ble av ja... Interessant.

Tror forresten ikke jeg ville spurt kona hvor familien ble av, når det var mannens slekt som hadde bryllupet.

Litt hensyn kan man ta...

Anonym poster: 43487a57aabe279155d83d8b4715adec

Skrevet

Huff da. Det var ikke bra. Er dette typisk oppførsel fra han eller?

Anonym poster: 6fea258dad62e5d3173fef0b69d61937

Skrevet

HVorfor fant du deg i det da?

Hadde det vært min mann, hadde det blitt månelyst, og jeg hadde glatt fortalt alle som ville høre hvilken idiot han var.

Og hvordan ble det slik, har han alltid vært så ego? Og i tilfelle, hvorfor i alle dager har du giddet å henge sammen med ham så lenge?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hva svarte du brudeparet da?

Jeg hadde klikka sidelengst! Hadde sikkert ruslet tilbake til bryllupet, og om noen hadde spurt hvor han var hadde jeg kanskje tatt en spansk en og sagt at "han ble borte da jeg la barna, så jeg trodde han hadde gått tilbake hit, jeg..." Såfikk han heller stå for (bort)forklaringen selv...

Skrevet

Hvis han stakk av sammen med broren sin, skyldes det i tilfelle en slags familiesvakhet. Hvis broren også var i bryllupet.

Anonym poster: 43487a57aabe279155d83d8b4715adec

Skrevet

Flaut? Jeg vil si råttent - av mannen din!

Her trenger du å finne fram storfoten, og trampe den i gulvet. Dette er ikke akseptabel oppførsel av en voksen mann.

Skrevet

Vi har to felles barn, han har alltid vært annerledes, men ikke verre enn at vi kunne le av det. Etter hvert barn har symptomene blitt værre. Siste var langt fra planlagt. Så nå sitter jeg i saksa...

Hjemme har vi daglige samtaler om forventninger og plikter. Men klarte ikke å begynne slik foran hans bestemor som forguder ham.

Skrevet

Finner meg i- nei.

Men jeg mister meg selv- dekker over hans evinnelige fravær pga dataspilling eller at han sover på dagtid.

Redd jeg begynner å bli deprimert. Men så er det tanken på å sitte alene med 3 unger også da. :/

Å sitte igjen med tre unger alene er nok veldig tøft. Men å sitte alene med fire unger, det er værre.

Anonym poster: 78b8ce2bde15543844e6efa28e507404

Skrevet

Men hva mener du med annerledes? Vanskelig for oss å mene noe om dette når vi ikke vet hva som gjør at han oppfører seg på denne måten. Er det du som også har skrevet innlegget om mannen som plutselig bestemte seg for å kjøpe hus langt borte for å jobbe på en gård? Og ikke var interessert i å ta hensyn til at det var umulig for resten av familien å flytte?

Anonym poster: cfb2336852e77d7be48ce4effa137907

Skrevet

Jeg hadde to barn før. Mannen og babyen vår. Dumpet mannen så jeh slapp å ha to.... Høres ut som du burde gå fra fire til tre barn...

Skrevet

Men hva mener du med annerledes? Vanskelig for oss å mene noe om dette når vi ikke vet hva som gjør at han oppfører seg på denne måten. Er det du som også har skrevet innlegget om mannen som plutselig bestemte seg for å kjøpe hus langt borte for å jobbe på en gård? Og ikke var interessert i å ta hensyn til at det var umulig for resten av familien å flytte?

Nei- det var nok ikke meg.

Min mann har fått diagnose depresjon og asperger. Jeg mistenkte selv kun depresjon for ca 4 år siden.

Trodde det bar det som gjorde at han var så selvsentrert.

Nå er depresjonen under kontroll- og Aspergeren blomstrer mer enn noen sinne. Små barn er gjerne uforutsigbare- og uforutsigbarhet er vanskelig for Aspergere.

Skrevet

Finner meg i- nei.

Hvorfor dekker du over for han da? La mannen stå til ansvar for sine egne valg.
Skrevet

Ikke flaut, men skjønner at det er "vondt" på den måten at du er flau over samboeren DIN. Hadde sagt som det var til bruden og alle som spør at mannen din valgte rett og slett å forlate deg og festen og dra å spille spill !!

Dette er ikke helt vanlig HI, du bør ikke godta dette. Din mann høres ut som om han var din tenåringsønn....ikke et bra tegn.

Anonym poster: aad27a17391352a276331d88494239f8

Skrevet

Nei- det var nok ikke meg.

Min mann har fått diagnose depresjon og asperger. Jeg mistenkte selv kun depresjon for ca 4 år siden.

Trodde det bar det som gjorde at han var så selvsentrert.

Nå er depresjonen under kontroll- og Aspergeren blomstrer mer enn noen sinne. Små barn er gjerne uforutsigbare- og uforutsigbarhet er vanskelig for Aspergere.

Men et bryllup dere har visst om i lang tid burde være ganske forutsigbart..

Anonym poster: e6c96ca5a06624511f551b115e23406d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...