Gå til innhold

Oppbevaring av det barna lager?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppbevarer dere alt det barna lager? påskepynt, julepynt, tegninger osv? noen tips, mange luringer her vet jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en plastkasse fra Europris, sånn med lokk og klips. Skriver årstallene på toppen med sprittusj, hvis nødvendig, eller årstid hvis det er julepynt ol.

 

Klarer ikke kaste noe <3

Gjest Skofantomet
Skrevet

Tegninger har jeg i mapper, pynt o.l har jeg i esker, enkelt og greit :)

Skrevet

Tegninger i perm (tar ikke vare på alt de lager)

Julepynt lagres sammen med vår julepynt og tas frem hvert år, samme med påskepynt:-)

 

Anonym poster: 0c8e2efab17bc7612740269fff06e152

Skrevet

Tegninger har vi i perm, sånn med plastmapper. Sortert etter alder. Noen utvalgte kunstverk får henge fremme, skiftes ut med jevne mellomrom.

 

Sesongpynt står fremme når de er aktuelle, og pakkes ned i esker på boden deretter. Så blir de stort sett glemt av kunstneren selv når hun har laget nye året etter, så da blir det stående ;)

Skrevet

Jeg har en plastkasse fra Europris, sånn med lokk og klips. Skriver årstallene på toppen med sprittusj, hvis nødvendig, eller årstid hvis det er julepynt ol.

 

Klarer ikke kaste noe <3

 

Ja det var lurt! det skal jeg og gjøre. kan ikke kaste de små kunstverkene deres! <3

Skrevet

Tegninger har vi i perm, sånn med plastmapper. Sortert etter alder. Noen utvalgte kunstverk får henge fremme, skiftes ut med jevne mellomrom.

 

Sesongpynt står fremme når de er aktuelle, og pakkes ned i esker på boden deretter. Så blir de stort sett glemt av kunstneren selv når hun har laget nye året etter, så da blir det stående ;)

 

hvilken type plastmappe? Hvor skriver du alder på mappen? jeg må ha ALT med teskje jeg! ;-p hvor i huset henger du tegningene? :-)

Skrevet

Tegninger i perm (tar ikke vare på alt de lager)

Julepynt lagres sammen med vår julepynt og tas frem hvert år, samme med påskepynt:-)

 

Anonym poster: 0c8e2efab17bc7612740269fff06e152

 

Nei, man kan ikke ta vare på alle tegninger nei, det blir jo en del :-)

Skrevet

Skulle jeg satt alt de kom hjem med i perm hadde jeg trengt et helt rom til å oppbevare de. Så her kastes noe, men det meste dateres og legges i en helt vanlig eske.

Skrevet

Tegninger henges på kjøleskapet en stund, og skiftes ut etter hvert. Da setter jeg dem i en perm. Skriver dato og ungenes alder på tegningene. Men jeg tar ikke vare på alt. Ark med noen få tilfeldige streker hvor det er helt tydelig at de bare har rablet noe for å få et ark å ta med hjem, kastes kjapt.

 

Påske- og julepynt settes fram. Etter påske (jul) ryddes det vekk sammen med annen pynt jeg har. Jeg oppbevarer det i esker i boden. Noe av det tåler ikke lagring, det som er ødelagt når jeg finner elskende fram, kastes.

Skrevet

Skulle jeg satt alt de kom hjem med i perm hadde jeg trengt et helt rom til å oppbevare de. Så her kastes noe, men det meste dateres og legges i en helt vanlig eske.

 

klart, når man har mange, blir det mye tegninger. jeg tenkte mer på sånn som deres første tegninger, og det de lager av pynt. :-)

Skrevet

Tegninger har vi i perm, sånn med plastmapper. Sortert etter alder. Noen utvalgte kunstverk får henge fremme, skiftes ut med jevne mellomrom.

 

Sesongpynt står fremme når de er aktuelle, og pakkes ned i esker på boden deretter. Så blir de stort sett glemt av kunstneren selv når hun har laget nye året etter, så da blir det stående ;)

 

hvilken type plastmappe? Hvor skriver du alder på mappen? jeg må ha ALT med teskje jeg! ;-p hvor i huset henger du tegningene? :-)

 

Sånn ringper med plastlommer, så vi slipper å hulle arkene. Lommer får man kjøpt løst, så da er set bare å fylle på til det er fullt :)

Alder/årgang på permryggen.

Skrevet

Julepynten og påskepynten har jeg i eskene sammen med resten av pynten. Den blir jo dratt frem hvert år. :) Tegninger osv har jeg i en plastboks.

 

Anonym poster: 67c2084e1857f42d722793f0fcb4ef75

Skrevet

Skulle jeg satt alt de kom hjem med i perm hadde jeg trengt et helt rom til å oppbevare de. Så her kastes noe, men det meste dateres og legges i en helt vanlig eske.

 

klart, når man har mange, blir det mye tegninger. jeg tenkte mer på sånn som deres første tegninger, og det de lager av pynt. :-)

 

Julepynt og påskepynt sier seg selv.

Det resterende står framme ett eller annet sted.

De få tingene som ikke står framme ligger i tilsvarende ekser som tegningene.

Av slike ting kaster jeg absolutt ingenting, kun noe tegninger så går i søpla.

Skrevet

Har dessverre kastet altfor mye tegninger etc, men har nå kjøpt permer. Andre ting samler jeg i en stor plastik-eske!

 

Anonym poster: 2941ed854719b8851a760ba43d55520c

Skrevet

Tegninger har vi i perm, sånn med plastmapper. Sortert etter alder. Noen utvalgte kunstverk får henge fremme, skiftes ut med jevne mellomrom.

 

Sesongpynt står fremme når de er aktuelle, og pakkes ned i esker på boden deretter. Så blir de stort sett glemt av kunstneren selv når hun har laget nye året etter, så da blir det stående ;)

 

hvilken type plastmappe? Hvor skriver du alder på mappen? jeg må ha ALT med teskje jeg! ;-p hvor i huset henger du tegningene? :-)

 

Sånn ringper med plastlommer, så vi slipper å hulle arkene. Lommer får man kjøpt løst, så da er set bare å fylle på til det er fullt :)

Alder/årgang på permryggen.

 

 

supert! da skal jeg kjøpe det rett etter påske!! tusen takk!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...