Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Av alle dere som klager eller ikke er fornøyd med situasjonene dere er i... Det er der som har tatt valget med hvilken mann dere er sammen med, har dere gjort et dumt valg så gjør noe med det! Dere som ikke er forbnøyd med lønn, dere har selv valgt skole/ utdannelse og jobb. Er dere ikke fornøyd gjør noe med det! ( jeg har selv bare videregående, men er fornøyd med skolegang, og jobben jeg har) Det er dere som er ansvarlig for fordeling av oppgavene i hjemmet, hvis du ikke er fornøyd med situasjonen, ta det opp og still krav. Dere som har "menn som ikke er godt eget for familie eller husarbeid", still krav tilfreds sønner så de ikke blir en kopi av deres menn. Dere som ikke er fornøyd med den økonomiske situasjonen i familien, still krav, ikke forvent at den andre skal ordne opp, dere gjør det minst like bra selv! Hver så snill, ikke bare godta en situasjon du ikke er fornøyd med!! Anonym poster: 11b72e0cebdb417c62bd730b7e12cf40
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Hvis jeg stiller krav til deg om mer avanserte løsninger enn de du kommer med da, hjelper det, tror du?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Å, så sint! Anonym poster: 8cb96eaf5c7b855eba67571a5b041d25
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Føler du deg bedre nå? Jeg blir bittelitt provosert over mennesker som ikke skjønner at livet består i mer enn svart/hvitt løsninger...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Ikke alltid man kan finne løsninger da. Jeg bor for eksempel med en mann som antagligvis er glad i meg, men orker ikke har sex med meg fordi han synes jeg er stygg. Jeg får ikke mer sex av å gå fra ham og være alene. Anonym poster: 64c34f156888c2227089baf1aa6e51d7
Pengetreet Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Kjenner at jeg er bittelitt misunnelig på mennesker som tror at komplekse problemer kan løses med enkle midler. Så enkel verden må fortone seg...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #7 Skrevet 23. mars 2013 Herregud nå ble jeg lettet her! Du har reddet dagen min og livet mitt! Fatter ikke hvordan jeg har klart meg hele livet uten disse rettningslinjene her. Nå skal det jaggu bli orden i saker og ting! Tusen hjertelig takk o' store guru! Anonym poster: 12be88b2713cada1f50b0d4bb66a5ba3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #8 Skrevet 23. mars 2013 Jeg er tildels enig. Enkelte ting kan man ikke gjøre noe med, men andre ganger er det faktisk mulig - selv om det kan være vanskelig å få det til. Selv følte jeg meg stuck i en jobb som langsomt sugde all livslyst ut av meg (lærer), men som relativt nyutdannet tvang jeg meg til å holde ut ("det blir bedre, det må bli bedre"). Til slutt innså jeg det at jeg ble bare mer og mer deprimert, og hva var det som skulle til for å få meg opp av kjelleren? Jo, en ny jobb. Det betød nytt studielån, nye 3 år på skolebenken, utsettelse av arbeidpraksis, pensjonspoeng and all that crap - men det måtte til. Folk sier til meg at jeg er sprø som ikke gjør annet enn å sitte på skolebenken, sikker på at du velger rett nå da, har dere råd til dette her og blablabla. Ja, vi har dårlig råd nå som jeg er student, men nå er jeg på rett spor, og livsgleden er atter på plass. Anonym poster: d336398f4e8a88d11750135c943edff3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #9 Skrevet 23. mars 2013 Ikke alltid man kan finne løsninger da. Jeg bor for eksempel med en mann som antagligvis er glad i meg, men orker ikke har sex med meg fordi han synes jeg er stygg. Jeg får ikke mer sex av å gå fra ham og være alene. Anonym poster: 64c34f156888c2227089baf1aa6e51d7 Dildo. Stakars. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #10 Skrevet 23. mars 2013 Det er helt greit med litt sinne, vel. Kom igjen! Anonym poster: 3efee5642f468d2bc05282029b4f31c6
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #11 Skrevet 23. mars 2013 Ikke alltid man kan finne løsninger da. Jeg bor for eksempel med en mann som antagligvis er glad i meg, men orker ikke har sex med meg fordi han synes jeg er stygg. Jeg får ikke mer sex av å gå fra ham og være alene. Anonym poster: 64c34f156888c2227089baf1aa6e51d7 Dildo. Stakars. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365 Hvis du mener at dildo er like fantastisk som sex med en person som tenner på deg, begjærer deg og elsker deg, så synes jeg synd på deg som har så fattig sexliv... Anonym poster: 64c34f156888c2227089baf1aa6e51d7
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #13 Skrevet 23. mars 2013 Hvis jeg stiller krav til deg om mer avanserte løsninger enn de du kommer med da, hjelper det, tror du? Vist ho har den rette kompetansen til det. Spør etter sex hjelp spør vaskehjelp om det. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #14 Skrevet 23. mars 2013 Jeg blir provosert av folk som deg, som klarer å skrive et så rotete innlegg. Som er så naiv at du ikke ser gråsonene, bare svart/hvitt. Håper for din del at den lille bobblen din du lever i ikke sprekker. Anonym poster: 99f81792acf62aa08124cc6655615ecc
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #15 Skrevet 23. mars 2013 Hvis jeg stiller krav til deg om mer avanserte løsninger enn de du kommer med da, hjelper det, tror du? Vist ho har den rette kompetansen til det. Spør etter sex hjelp spør vaskehjelp om det. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365 Eh? Atte det var?? Anonym poster: c84e01a55023be29cf7aeed3e481d12b
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mars 2013 #16 Skrevet 23. mars 2013 Noe kan gjøres så enkelt, noe ikke. Verden er ikke sort/hvitt dessverre
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #17 Skrevet 23. mars 2013 Ikke alltid man kan finne løsninger da. Jeg bor for eksempel med en mann som antagligvis er glad i meg, men orker ikke har sex med meg fordi han synes jeg er stygg. Jeg får ikke mer sex av å gå fra ham og være alene. Anonym poster: 64c34f156888c2227089baf1aa6e51d7 Dildo. Stakars. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365 Hvis du mener at dildo er like fantastisk som sex med en person som tenner på deg, begjærer deg og elsker deg, så synes jeg synd på deg som har så fattig sexliv... Anonym poster: 64c34f156888c2227089baf1aa6e51d7 Dildo kan hisse gubben i hus. Bruk tankegangen eller kva er kondomeriet til barre og tilfredsstille seg sjølv. Snakk om og vere trang i nøtta. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #18 Skrevet 23. mars 2013 Blir provosert over så uffatelig dårlige innlegg. Anonym poster: 777e10d337f375061605cf54c3465265
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #19 Skrevet 23. mars 2013 Hvis jeg stiller krav til deg om mer avanserte løsninger enn de du kommer med da, hjelper det, tror du? Vist ho har den rette kompetansen til det. Spør etter sex hjelp spør vaskehjelp om det. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365 Eh? Atte det var?? Anonym poster: c84e01a55023be29cf7aeed3e481d12b Går du til vaskehjelp for å trekke ei tann? Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #20 Skrevet 23. mars 2013 Ikke alltid man kan finne løsninger da. Jeg bor for eksempel med en mann som antagligvis er glad i meg, men orker ikke har sex med meg fordi han synes jeg er stygg. Jeg får ikke mer sex av å gå fra ham og være alene. Anonym poster: 64c34f156888c2227089baf1aa6e51d7 Dildo. Stakars. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365 Hvis du mener at dildo er like fantastisk som sex med en person som tenner på deg, begjærer deg og elsker deg, så synes jeg synd på deg som har så fattig sexliv... Anonym poster: 64c34f156888c2227089baf1aa6e51d7 Dildo kan hisse gubben i hus. Bruk tankegangen eller kva er kondomeriet til barre og tilfredsstille seg sjølv. Snakk om og vere trang i nøtta. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365 Skjønner ikke helt hva du mener med det dårlige språket du skriver. Men altså, gubben er fullt klar over at jeg har hjelpemidler og tilfredsstiller meg selv, uten at det leder til noe forandring. Anonym poster: 64c34f156888c2227089baf1aa6e51d7
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #21 Skrevet 23. mars 2013 Da setter jeg krav til deg om Norsk rettskrivning! Lett som en plett Anonym poster: 8a7ea41f401d6ffabbbd24bf6a9856d5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #22 Skrevet 23. mars 2013 Da setter jeg krav til deg om Norsk rettskrivning! Lett som en plett Anonym poster: 8a7ea41f401d6ffabbbd24bf6a9856d5
Virginia. Skrevet 23. mars 2013 #23 Skrevet 23. mars 2013 Av alle dere som klager eller ikke er fornøyd med situasjonene dere er i... Det er der som har tatt valget med hvilken mann dere er sammen med, har dere gjort et dumt valg så gjør noe med det! Dere som ikke er forbnøyd med lønn, dere har selv valgt skole/ utdannelse og jobb. Er dere ikke fornøyd gjør noe med det! ( jeg har selv bare videregående, men er fornøyd med skolegang, og jobben jeg har) Det er dere som er ansvarlig for fordeling av oppgavene i hjemmet, hvis du ikke er fornøyd med situasjonen, ta det opp og still krav. Dere som har "menn som ikke er godt eget for familie eller husarbeid", still krav tilfreds sønner så de ikke blir en kopi av deres menn. Dere som ikke er fornøyd med den økonomiske situasjonen i familien, still krav, ikke forvent at den andre skal ordne opp, dere gjør det minst like bra selv! Hver så snill, ikke bare godta en situasjon du ikke er fornøyd med!! Anonym poster: 11b72e0cebdb417c62bd730b7e12cf40 Er delvis enig og delvis uenig. Synes likevel du tenker altfor sort/ hvitt her. Vi mennesker lever ikke livene våre i vakuum- men i interaksjon med andre, og hver enkelts mulighet til å gjøre noe med problemene i livet sitt kan ofte avhenge av mer enn dem selv. Noe av det du opplever i livet er et resultat av egen innsats, noe kan du takke gode omstendigheter for i tillegg, og noe er ren flaks. Hadde du egentlig hatt en jobb og lønn du var fornøyd med i dag, om ikke du hadde en leder som faktisk turte satse på deg uten høyere utdannelse og lønnet deg bra? Hadde du fortsatt hatt et godt familieliv om den du elsker fikk slag?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #24 Skrevet 23. mars 2013 Et mer naivt og lite reflektert innlegg er det lenge siden jeg har lest. Det var ingen stor overraskelse å lese at du ikke har utdanning g utover videregående. Anonym poster: 57f4fb31b2e2cacd681c5b9202e1ad52
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2013 #25 Skrevet 23. mars 2013 Hvis jeg stiller krav til deg om mer avanserte løsninger enn de du kommer med da, hjelper det, tror du? Vist ho har den rette kompetansen til det. Spør etter sex hjelp spør vaskehjelp om det. Anonym poster: 2583244c0159c1ffa818653c43ccc365 Hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå