hit og dit Skrevet 23. mars 2013 #26 Skrevet 23. mars 2013 Hadde vært morsomt å visst hva folk her inne har på veggen hjemme. Det er ikke tilfeldigvis "perfekt home" og kopier fra nærmeste møbelvarehus vel? Nå svarer nok bare vi som ikke følte oss truffet av kommentaren din ;-) Jeg har et grønt abstrakt maleri fra Cuba, kjøpt på en studiereise. Bilde av mormor og morfar fra deres bryllup i 1960. Resten er tomme vegger da vi ikke har lov å henge opp noe.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #28 Skrevet 23. mars 2013 Nå er vel det vel ikke meningen at kunst alltid skal være vakkert, men at det skal fremskape en reaksjon hos den som ser på. Om den reaksjonen er indre ro eller kvalme spiller ingen rolle. Jeg liker virkelig ikke Ari Behn, men disse bildene skaper så absolutt en reaksjon hos publikum. Anonym poster: 54f74b07522785bc1c6d1e7694bc9579
ma(G)ma med to små :) Skrevet 23. mars 2013 #29 Skrevet 23. mars 2013 Er det ikke det han stort sett har gjort de siste 15 årene, da? Ting han ikke kan, mener jeg?
prekæs Skrevet 23. mars 2013 #30 Skrevet 23. mars 2013 Hadde vært morsomt å visst hva folk her inne har på veggen hjemme. Det er ikke tilfeldigvis "perfekt home" og kopier fra nærmeste møbelvarehus vel? Har noen abstrakte malerier fra en lokal (og up-coming, håper jeg) kunstner, bilder av barna og.....iiiiik.....veggstaker fra Black Design Trenger man å ha ekte kunst på veggen for å vurdere kunst da? Neida. Men smaken er delt, og mulig han er up-coming kunstneren her og.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #31 Skrevet 23. mars 2013 Han er morsom. Anonym poster: 1bfb273c30c1d6029589e50db6fb26c9
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 23. mars 2013 #32 Skrevet 23. mars 2013 [quote name=ma(G)ma med to små ' timestamp='1364071542' post='145182969] Er det ikke det han stort sett har gjort de siste 15 årene, da? Ting han ikke kan, mener jeg? Det er vel liten tvil om at han gjorde sitt livs klokeste valg da han giftet seg med en dame med penger. Tror han hadde tatt seg dårlig ut som mannen til hun i kassa på Rimi gitt...
prekæs Skrevet 23. mars 2013 #33 Skrevet 23. mars 2013 [quote name=ma(G)ma med to små ' timestamp='1364071542' post='145182969] Er det ikke det han stort sett har gjort de siste 15 årene, da? Ting han ikke kan, mener jeg? Det er vel liten tvil om at han gjorde sitt livs klokeste valg da han giftet seg med en dame med penger. Tror han hadde tatt seg dårlig ut som mannen til hun i kassa på Rimi gitt... Eller kanskje han bare er en trivelig kar. Hvem vet. Jeg kjenner han ikke.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 23. mars 2013 #34 Skrevet 23. mars 2013 [quote name=ma(G)ma med to små ' timestamp='1364071542' post='145182969] Er det ikke det han stort sett har gjort de siste 15 årene, da? Ting han ikke kan, mener jeg? Det er vel liten tvil om at han gjorde sitt livs klokeste valg da han giftet seg med en dame med penger. Tror han hadde tatt seg dårlig ut som mannen til hun i kassa på Rimi gitt... Eller kanskje han bare er en trivelig kar. Hvem vet. Jeg kjenner han ikke. Jeg kjenner han heller ikke, men når et menneske gjør så mye av seg i offentligheten får man et visst inntrykk. Og for meg er det inntrykket ikke positivt. Men heldigvis er vi forskjellige, gud så kjedelig om alle skulle vært like perfekt som meg
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #35 Skrevet 23. mars 2013 Jeg liker Ari jeg. Og kona hans :-) De gjør det det de føler for, uten å la seg kue av den STORMEN av negativitet som møter dem hver bidige gang. Rart at to som ikke gjør en flue fortred, provoserer så innmari at folk føler de kan vrenge utav seg eder og galle, eller bli sinte over. Anonym poster: 07dbcf473b20e513d511e6e3abda61b4
smurfis Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #36 Skrevet 23. mars 2013 Jeg liker Ari jeg. Og kona hans :-) De gjør det det de føler for, uten å la seg kue av den STORMEN av negativitet som møter dem hver bidige gang. Rart at to som ikke gjør en flue fortred, provoserer så innmari at folk føler de kan vrenge utav seg eder og galle, eller bli sinte over. Anonym poster: 07dbcf473b20e513d511e6e3abda61b4 Han er sikkert helt grei han, men noen stor kunstner er han ikke, ikke med pensel ihvertfall:) Har ingenting å gjøre med at jeg er provosert, sint eller at jeg vil vrenge ut edder og galle. Jeg er bare litt overrasket rett og slett:)
Et lite nurk Skrevet 23. mars 2013 #37 Skrevet 23. mars 2013 Tja, når han har solgt ett av bildene for et sekssifret beløp kan man vel si at han gjør ting han kan...
smurfis Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #38 Skrevet 23. mars 2013 Tja, når han har solgt ett av bildene for et sekssifret beløp kan man vel si at han gjør ting han kan... Nå var det ikke evnen hans til å tjene penger jeg lurte på da. Klart det finnes folk som er villige til å bla opp for å ha en Behn på veggen. Det betyr likevel ikke at det er bra!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #39 Skrevet 23. mars 2013 Jeg liker Ari jeg. Og kona hans :-) De gjør det det de føler for, uten å la seg kue av den STORMEN av negativitet som møter dem hver bidige gang. Rart at to som ikke gjør en flue fortred, provoserer så innmari at folk føler de kan vrenge utav seg eder og galle, eller bli sinte over. Anonym poster: 07dbcf473b20e513d511e6e3abda61b4 Han er sikkert helt grei han, men noen stor kunstner er han ikke, ikke med pensel ihvertfall:) Har ingenting å gjøre med at jeg er provosert, sint eller at jeg vil vrenge ut edder og galle. Jeg er bare litt overrasket rett og slett:) Nei, det er ingen av svarene her som lukter hverken sinne, eder, eller galle :-) Men det kommer jo generelt sett slike reaksjoner på det han gjør, i ulike forum i media. Det var det jeg mente med akkurat det. Men hvis du leser gjennom denne tråden så er det ikke mye positivt å lese om han eller det han gjør, er det vel? Jeg syns det er rart at vi reagerer så negativt på noen som ikke gjør noen noe vondt. Og angående kunsten hans: den kan vi ha forskjellige meninger om, men vi er jo alle klar over at kunst ikke alltid er "pent" eller "vanskelig å utføre". Det er mange svært anerkjente kunstnere som lager og selger svinedyre verk, som alle og enhver kunne kopiert. Anonym poster: 07dbcf473b20e513d511e6e3abda61b4
smurfis Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #40 Skrevet 23. mars 2013 Jeg liker Ari jeg. Og kona hans :-) De gjør det det de føler for, uten å la seg kue av den STORMEN av negativitet som møter dem hver bidige gang. Rart at to som ikke gjør en flue fortred, provoserer så innmari at folk føler de kan vrenge utav seg eder og galle, eller bli sinte over. Anonym poster: 07dbcf473b20e513d511e6e3abda61b4 Han er sikkert helt grei han, men noen stor kunstner er han ikke, ikke med pensel ihvertfall:) Har ingenting å gjøre med at jeg er provosert, sint eller at jeg vil vrenge ut edder og galle. Jeg er bare litt overrasket rett og slett:) Nei, det er ingen av svarene her som lukter hverken sinne, eder, eller galle :-) Men det kommer jo generelt sett slike reaksjoner på det han gjør, i ulike forum i media. Det var det jeg mente med akkurat det. Men hvis du leser gjennom denne tråden så er det ikke mye positivt å lese om han eller det han gjør, er det vel? Jeg syns det er rart at vi reagerer så negativt på noen som ikke gjør noen noe vondt. Og angående kunsten hans: den kan vi ha forskjellige meninger om, men vi er jo alle klar over at kunst ikke alltid er "pent" eller "vanskelig å utføre". Det er mange svært anerkjente kunstnere som lager og selger svinedyre verk, som alle og enhver kunne kopiert. Anonym poster: 07dbcf473b20e513d511e6e3abda61b4 Joda, men nå er det jo jeg som startet tråden og da vil jeg gjerne få lov til å si min mening:) Som sagt, han er helt sikkert en ok fyr, han er flink med ord og han er uten tvil en ekte kunstnersjel. Men han er ikke flink til å male. Har ikke noe si om det er pent eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #41 Skrevet 23. mars 2013 Jeg liker Ari jeg. Og kona hans :-) De gjør det det de føler for, uten å la seg kue av den STORMEN av negativitet som møter dem hver bidige gang. Rart at to som ikke gjør en flue fortred, provoserer så innmari at folk føler de kan vrenge utav seg eder og galle, eller bli sinte over. Anonym poster: 07dbcf473b20e513d511e6e3abda61b4 Han er sikkert helt grei han, men noen stor kunstner er han ikke, ikke med pensel ihvertfall:) Har ingenting å gjøre med at jeg er provosert, sint eller at jeg vil vrenge ut edder og galle. Jeg er bare litt overrasket rett og slett:) Nei, det er ingen av svarene her som lukter hverken sinne, eder, eller galle :-) Men det kommer jo generelt sett slike reaksjoner på det han gjør, i ulike forum i media. Det var det jeg mente med akkurat det. Men hvis du leser gjennom denne tråden så er det ikke mye positivt å lese om han eller det han gjør, er det vel? Jeg syns det er rart at vi reagerer så negativt på noen som ikke gjør noen noe vondt. Og angående kunsten hans: den kan vi ha forskjellige meninger om, men vi er jo alle klar over at kunst ikke alltid er "pent" eller "vanskelig å utføre". Det er mange svært anerkjente kunstnere som lager og selger svinedyre verk, som alle og enhver kunne kopiert. Anonym poster: 07dbcf473b20e513d511e6e3abda61b4 Joda, men nå er det jo jeg som startet tråden og da vil jeg gjerne få lov til å si min mening:) Som sagt, han er helt sikkert en ok fyr, han er flink med ord og han er uten tvil en ekte kunstnersjel. Men han er ikke flink til å male. Har ikke noe si om det er pent eller ikke. Selvsagt skal alle få lov til å si sin mening. Jeg skjønner hva du sier, og det var ikke noe angrep på trådstarter, eller forsøk på å kneble noen. Det var ikke poenget mitt; at det ikke skulle være lov. Anonym poster: 07dbcf473b20e513d511e6e3abda61b4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #42 Skrevet 23. mars 2013 Noen av bildene syns jeg var helt greie, og kunne fått plass på veggen her. Men jeg hadde ikke betalt mye for de. Jeg har mye rart på veggene vil nok mange mene, men her i huset har vi det vi liker på veggen. Til min manns store fortvilelse så syns jeg ari er ganske morsom, jeg hadde med glede delt en flaske vin med han, snakket sludder og vås. Men kjenner jeg min mann rett så hadde han blitt med på å snakke sludder og vås med han. Jeg synes slike fargeklatter av noen mennesker er spennende og fasinernde. Men jeg syns også at han bør gå litt mer stille i dørene, han har skapt mye rabalder og mye er vel pga st han er gift med den han er gift med. Men jeg finner han fasinerende. Anonym poster: 72c49b024affd7d138594417c9ee6fae
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #43 Skrevet 23. mars 2013 Ser helt klart et talent hos ham, men han burde brukt det annerledes! Ikke bra at han som kongens svigersønn lager grisete bilder med kongekroner på. Bildet av en kongekrone, "Carry on", og Breivik nederst i en demonisert form... Ønsker Ari Behn med dette å si at kongehuset dysser ned diskusjoner om 22. juli? At kongehuset står for en "Keep a stiff upper lip"-holdning? Anonym poster: 4b3544fa10fb5fd03025cd59e3ba152a Han er ikke demonisert, han er spiddet på to pinner Anonym poster: 8e0d117c1f74ece16a7fb0287c5a4829
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #44 Skrevet 23. mars 2013 Ser helt klart et talent hos ham, men han burde brukt det annerledes! Ikke bra at han som kongens svigersønn lager grisete bilder med kongekroner på. Bildet av en kongekrone, "Carry on", og Breivik nederst i en demonisert form... Ønsker Ari Behn med dette å si at kongehuset dysser ned diskusjoner om 22. juli? At kongehuset står for en "Keep a stiff upper lip"-holdning? Anonym poster: 4b3544fa10fb5fd03025cd59e3ba152a Han er ikke demonisert, han er spiddet på to pinner Anonym poster: 8e0d117c1f74ece16a7fb0287c5a4829 Ser du virkelig ikke dobbeltbetydningen?? Anonym poster: fea1010489c919ac26ef343f846f01b3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #45 Skrevet 24. mars 2013 Og han håver inn.... http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/dalane/Egersund-mann-punget-ut-for-Breivik-bilde-3146912.html#.UU8wgDdc3i4 Anonym poster: 4b3544fa10fb5fd03025cd59e3ba152a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå