Fullrulle86 Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Har hat citycross før og vært fornøyd, men syns den er litt stor som sportsvogn! Mountain Buggy virker himmelsk å trille, åsså blir den relativt flat når en legger den sammen eller?! Erfaringer og meninger folkens?
Fomle84 Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Ingen erfaringer men vippet mellom cirka de samme vognene. Endte opp me en emmaljunga nitro fordi jeg vil ha lillegutt mot meg lengst mulig. Så kan jeg eventuelt selge den etterhvert og kjøpe en buggy da. Lukke til med vogn valget, ikke lett i vogn jungelen..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Mb blir flat ja, men LANG sammenlagt. Veldig lang. Den er fantastisk å trille og den er absolutt lett, men den er likevel ruvende og veldig bred og tar mye plass i rommet, feks på kafe, i butikk, på kollektivtransport. Så må du vurdere hvor viktig vendbarhet er for deg, hvor viktig lunhet er, justerbart fotbrett, stor bag osv. Mb vinner på utseende og trillekomfort, men taper på de fleste andre områder for min del, så du mø vurdere hva som er viktig for deg: pose og sekk finnes ikke på vognfronten Anonym poster: 7eae5243c9515343c6b77b05fb1d899d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå