Gå til innhold

Husk earth-our i kveld da :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellom 20.30 og 21.30 :)

 

Anonym poster: 6cb75cfeaad21a926e58babfac75543d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manglet visst en "h" i oversktifta, hehe!

 

Anonym poster: 6cb75cfeaad21a926e58babfac75543d

Skrevet

Har tenkt å slå av det meste. Men siden mannen ikke er hjemme så lar jeg tv'n stå på så jeg har litt selskap.

 

Anonym poster: 628f9a6ce34ef060804fe430ae5120ca

Skrevet

Tven får være på. Og så slipper vi ut miljøgifter i form av stearinlys og vedfyring istedet. Men det er hyggelig, det er det.

 

Anonym poster: 48dae1a79704c2def6bd5de6360d5f9e

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg må ha på et lite lys i gangen utenfor barnas rom sånn at de ikke blir redde om de våkner (noe de ofte gjør hver kveld). Men ellers skal alt av, kun ha stearinlys på. Hadde tenkt å snike meg til å ha på tven, men kan heller sitte på dib på mobilen :D

Skrevet

Nei den hopper jeg pent over.

 

 

Anonym poster: 310b58f0773310f09a7a5fefdd64d452

Skrevet

Vi skal vist det, ungene som har bestemt. Så jeg må forte meg å lage mitt mat før det begynner. Middag, lunsj eller frokost blir laget snart, er så gøy med syke barn i hus og vi voksne som jobber skift i denne helga......

 

Anonym poster: 53e5f52cfdbdd3a22e38a4ee053c4ddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...