Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Mellom 20.30 og 21.30 Anonym poster: 6cb75cfeaad21a926e58babfac75543d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Manglet visst en "h" i oversktifta, hehe! Anonym poster: 6cb75cfeaad21a926e58babfac75543d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Har tenkt å slå av det meste. Men siden mannen ikke er hjemme så lar jeg tv'n stå på så jeg har litt selskap. Anonym poster: 628f9a6ce34ef060804fe430ae5120ca
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Tven får være på. Og så slipper vi ut miljøgifter i form av stearinlys og vedfyring istedet. Men det er hyggelig, det er det. Anonym poster: 48dae1a79704c2def6bd5de6360d5f9e
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Jeg må ha på et lite lys i gangen utenfor barnas rom sånn at de ikke blir redde om de våkner (noe de ofte gjør hver kveld). Men ellers skal alt av, kun ha stearinlys på. Hadde tenkt å snike meg til å ha på tven, men kan heller sitte på dib på mobilen
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Nei den hopper jeg pent over. Anonym poster: 310b58f0773310f09a7a5fefdd64d452
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #7 Skrevet 23. mars 2013 Vi skal vist det, ungene som har bestemt. Så jeg må forte meg å lage mitt mat før det begynner. Middag, lunsj eller frokost blir laget snart, er så gøy med syke barn i hus og vi voksne som jobber skift i denne helga...... Anonym poster: 53e5f52cfdbdd3a22e38a4ee053c4ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå