Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Det må gannes på værguder av alle religioner. Jeg skal til London på påskeferie, men snø var ikke en del av planen. Aldri faktisk. Det var mer argumentet for å dra til London. Så alle som har noe slags innflytelse på værguder eller andre guder, stå meg bi. Det er sikkert straffa for at jeg sa sureSiv og feiteErna. Og det tenker jeg ikke be om unnskyldning for..
prekæs Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Uffda. Rundt null og snø er kaldt i London. Var der i januar da det var samme temperatur. Trekkfullt og lite sol i gatene der. På en annen side opplevde jeg 18 grader i februar i fjor i Edinburgh.... og det snur fort:) God tur.
lilja70 Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Det må gannes på værguder av alle religioner. Jeg skal til London på påskeferie, men snø var ikke en del av planen. Aldri faktisk. Det var mer argumentet for å dra til London. Så alle som har noe slags innflytelse på værguder eller andre guder, stå meg bi. Det er sikkert straffa for at jeg sa sureSiv og feiteErna. Og det tenker jeg ikke be om unnskyldning for.. SureSiv og TeiteErna har ingenting med været å gjøre. Hadde de det hatt, så hadde det regna ENDA mer på Vestlandet. Dessverre har jeg ikke noe med været å gjøre selv, men sender noen varme tanker over kanalen, bare for sikkerhets skyld. Du behøver ikke takke, it's on me. -Jeg koker av raseri, så det er greit å sende avgårde litt faktisk. Endret 23. mars 2013 av lilja70
Gjest Nerdens'mus Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Er litt snurt for den jeg og. Hadee gledet meg så til junior skulle ha vårkleier på å springe rundt i parker, men guttungen syns sikkert london er gøy selv om vi må kle på han.
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Hva kan jeg si - ganner det jeg kan og krysser fingre... Ta med det varmeste du har i hvert fall, for kaldt i England er kaldere enn kaldt alle andre steder.
Gjest Siklerotte Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Snøen legger seg ikke på bakken i hvert fall, selv om jeg er enig i at været er dritt. Hakket bedre med snø som ikke legger seg enn regn, eller? Jeg skulle gjerne forlatt påske-London for Cannes, for eksempel, men her starter ikke ferien før 28.mars... Jaja, kle dere godt, for vårvarmen lkommer ikke hit med det første, tror jeg.
Iiiiik Skrevet 23. mars 2013 #7 Skrevet 23. mars 2013 Har dessverre svært dårlig kontakt med høyere makter, men kan ønske og krysse og ganne med deg. Du får satse på mye klær og mest mulig ly for vind og vær.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2013 Da er devold under og over med. Og varme gensere og sko. Tenk å reise til motemekka med devold og goretex. bah, Og så skal vi på fotballkamp. Den gruer jeg meg veldig for faktisk.. Men er dritglad vi ikke valgte opprinnelig planlagt tur, backpacking i skottland. Der er det en meter snø og strømløst i perioder..
Gjest Siklerotte Skrevet 23. mars 2013 #9 Skrevet 23. mars 2013 Da er devold under og over med. Og varme gensere og sko. Tenk å reise til motemekka med devold og goretex. bah, Og så skal vi på fotballkamp. Den gruer jeg meg veldig for faktisk.. Men er dritglad vi ikke valgte opprinnelig planlagt tur, backpacking i skottland. Der er det en meter snø og strømløst i perioder.. Jeg nekter å tro at vintersko er nødvendig. Jeg har ikke brukt det hele vinteren, og jeg fryser av ingenting. Ull under i kombinasjon med shopping? Grøss, du kommer til å svette ihjel...
Gjest amandine Skrevet 24. mars 2013 #10 Skrevet 24. mars 2013 Akkurat værgudene pleier jeg nær kontakt med i påsken! Har visst klart å fikse det her, skal ta meg en prat på dine vegne også. Lover ikke noe, for tror ikke på Gud, men skal ta en prat med Værgud
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2013 Devold til kulturaktiviteter da vet dere. Churchill war rooms og Tower var ikke veldig varmt. Og jeg er fornøyd med goretex sko (joggesko). Var ikke kald på bena. Nå skal det sies at jeg ikke var innom Oxford street heller, og ikke var på shoppetur men kulturvanding. Og dersom dere vil se noe annet enn turister i Ldonon, bo i Leyton. Kult distrikt. Vi bodde i Stratford på et shoppingsenter, noe som jo gjorde Oxford street unødvendig. Og det er like greit, fordi der var det nordmenn. Og jeg liker ikke nordmenn når jeg er i England. Ellers hadde vi ved alle solemerker IKKE noe nedbør. Det er rekord. Fire dager uten nedbør i England. Aldri opplevd før. Nå er det bare å vente på York i sommerferien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå