Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Jeg har vært mamma i 6 år, alene med begge barna mine i 4,5 år og på den tiden har jeg hatt barnevakt over natta hele 3 netter. Har barna 100 %. Fikk plutselig spørsmål om de ville komme og overnatte hos et nært familiemedlem her. Vet unga får det kjempefint da de er trygge på disse menneskene og det er jeg og men blir veldig sånn jaha hva skal jeg gjøre da. Skulle ønske jeg hadde noen venninner så jeg kunne ihvertfall prøvd å finne på noe, eller kjæreste men jaja skal ihvertfall få sove en hel natt uten forstyrrelser og det er sjelden her i huset og ikke bli vekket klokken 6 Og ikke minst lage middag som ikke er barnevennlig Anonym poster: a1c66a1b1d9ff300eb2290c0fc37e398
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 SÅ FANTASTISK! Det er så kjekt å få hjelp når en ikke venter det! Håper du får sove lenge i morgen - nyte det! Så håper jeg at de snart spør igjen!!!! Anonym poster: de712b7d33fb9d27085b1b958f4548c7
Paulita Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Høres ut som du trenger det! Det kan hende at du egentlig ikke orker så veldig mye annet enn å sitte som en grønnsak foran tvn, og legge deg tidlig, sove lenge, og slippe å stå opp med en gang du våkner. Ligg og dra deg!! Forhåpentligvis kan de overnatte der igjen om ikke så altfor lenge, og da kanskje du orker å være litt sosial? Prøv å slappe av, og nyt det skikkelig!! Det fortjener du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå