Gå til innhold

Hvilken bleie anbefaler du til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå prøvd pampers og libero bleiene, og tiss og bæsj renner rett ut bak eller i sidene, og det rett etter at jeg har skiftet.

Så er det bare slik når hun er så lita, eller er det andre merker som er bedre? Hun er ca 3 kg og bruker den miste str (nr 1).

Anonym poster: fd538fdcd0a42ee766bfe3d84c4c09e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal prøve å gå opp en størrelse. Ofte er problemet at bleia er for liten når det renner tiss og bæsj ut på sidene.

Gjest AnneS
Skrevet

Prøv å gå opp en størrelse kanskje? Vi bruker pampers og er fornøyd med det, lekker lite.

Skrevet

Kanskje du skal prøve å gå opp en størrelse. Ofte er problemet at bleia er for liten når det renner tiss og bæsj ut på sidene.

For øvrig syntes jeg Libero var best når gutten min var baby. Etter hvert byttet vi over til billigbleiene fra Rema1000, de er helt supre, i hvert fall til større barn. Har aldri prøvd dem på små babyer.

Skrevet

Først Libero og så billigbleiene frå REMA før eg har bytta til UP&GO frå Libero igjen ved ca 1,5 -2 års alder. Har aldri brukt str 1, sjølv om våre barn knapt har vore 3 kg ved fødsel. Str 1 er vel frå ca 2-4 kg, og str 2 frå 3 kg og oppover? Bytt til større størelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...