Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Har vært litt ute av meg selv siste tiden pga jobben min som har krevd mye, sammen med flere andre ting i livet. Lagt på meg en del og mistet helt selvfølelsen. Det har gått utover samlivet med mannen, vi har ikke hatt sex på snart en mnd. Litt pga jeg nettopp kuttet ut P piller og har hatt en del småblødninger, men også fordi jeg ikke har hatt overskuddet. Så frem til påske siden vi da får litt tid sammen. I går sovnet jeg fra alt sammen og fikk den lange sure meldingen. Skjønner jo hans frustrasjon, familie har jo kommet på siste plass fordi det brenner over alt. Men å starte påska sånn pga jeg sovnet, er helt for j. Gledet meg sånn, men nå føles det som om hele påska bare blir dritt. Anonym poster: 57764ef919705bb4cd6666a7b7214a90
frk Nilsen Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Ta det med ro og slapp av. Påsken har jo ikke startet enda! Sov ut og ta ting litt på sparket, ikke planlegg hva du burde gjøre. Snakk med mannen din om hvordan du har det. Endret 23. mars 2013 av frk Nilsen
humlesurr Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Å nei da, påsken varer helt til over neste helg!! Nå tar du en prat med mannen din og så ordner dette seg. Du sovnet tidlig i går og har kanskje litt mer å gå på i dag? Hvis ikke så tar du deg en lur på dagen, kler på deg smilet og koser deg med mannen i kveld.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Klarer liksom ikke finne selvtilliten akkurat nå etter han ble så sint og nå prater han ikke med meg engang. Ordnet kaffe til han på morgenen og stod opp men ungene, han ville ikke se på meg engang. Høres ut som han ikke vil mer fordi han ikke får oppmerksomhet nok. Og det stemmer jo, vet bare ikke hvordan jeg skal klare å snu det her. Anonym poster: 57764ef919705bb4cd6666a7b7214a90
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Skjønner ikke hvorfor man må ha dårlig samvittighet for å være sliten, jeg - men det er klart at man må jobbe med saken om det varer over lengre tid. Du har jo en grunn, men kanskje dere kan avtale at du lærer deg å si nei om problemene på jobben fortsetter? Og så må du rett og slett også lære deg /tvinger deg selv til å koble ut iblant, det er ingen andre til å passe på helsa di enn deg selv.. Blir mer bekymret over at du har vært såpass stresset, sliten og har glemt alt om familien hjemme i en hel måned, enn at dere ikke har hatt sex. Nærhet og tilstedeværelse er for meg mye viktigere enn å ha sex i hvert fall... Anonym poster: da6de63e7b7e1d764caa665ad846c27c
humlesurr Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Klarer liksom ikke finne selvtilliten akkurat nå etter han ble så sint og nå prater han ikke med meg engang. Ordnet kaffe til han på morgenen og stod opp men ungene, han ville ikke se på meg engang. Høres ut som han ikke vil mer fordi han ikke får oppmerksomhet nok. Og det stemmer jo, vet bare ikke hvordan jeg skal klare å snu det her. Anonym poster: 57764ef919705bb4cd6666a7b7214a90 Hopp under dyna til han og ta kyssedøden på han. Du får hente fram skuespilleren i deg, hva har du å tape?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mars 2013 #7 Skrevet 23. mars 2013 Du har brent lyset i begge ender som det heter, og det innhentet deg i går, joda, han har lov til å bli skuffet, om det var et løfte om bedring fra i går av.. Men å være så barnslig som å sende en sur melding og gi taushet behandling, det når jo ingen vei! Du får gjøre det så enkelt å si unnskyld til han, så sier du ganske enkelt ifra at du trengte å hvile ut, å med det, så har du fått opp igjen energien, så du kan delta i familielivet og forholdet mer oppegående, enn om du hadde presset deg selv til å være aktiv på kvelden i går..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #8 Skrevet 23. mars 2013 Klarer liksom ikke finne selvtilliten akkurat nå etter han ble så sint og nå prater han ikke med meg engang. Ordnet kaffe til han på morgenen og stod opp men ungene, han ville ikke se på meg engang. Høres ut som han ikke vil mer fordi han ikke får oppmerksomhet nok. Og det stemmer jo, vet bare ikke hvordan jeg skal klare å snu det her. Anonym poster: 57764ef919705bb4cd6666a7b7214a90 Hopp under dyna til han og ta kyssedøden på han. Du får hente fram skuespilleren i deg, hva har du å tape? Sant det. Trenger visst et spark bak jeg. På tide å snu på ting. Kanskje det bare er så enkelt. Jeg legger nok altfor mye i det. Anonym poster: 57764ef919705bb4cd6666a7b7214a90
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #9 Skrevet 23. mars 2013 Lang sur melding? Hva mente du med det? Kommuniserer dere på sms? Anonym poster: 557ffeef31af3b73951504c8c35ce32c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #10 Skrevet 23. mars 2013 Lang sur melding? Hva mente du med det? Kommuniserer dere på sms? Anonym poster: 557ffeef31af3b73951504c8c35ce32c Jeg hadde jo sovnet og temaet er ikke akkurat passende å ta opp når ungene er opp dagen etter. Så han sendte meg en lang melding i går. Anonym poster: 57764ef919705bb4cd6666a7b7214a90
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. mars 2013 #11 Skrevet 23. mars 2013 Hvis han ikke vil se på deg nå og er sur, så kan det være lurt å si rolig til han at du synes dere bør snakke ut. Så får du forklart at det har vært mye i det siste, at du er litt utafor fordi du har lagt på deg og si at det ikke har vært meningen å la familien komme sist, men at dette har vært en slitsom periode med masse å gjøre. Og da ble det sånn. Og at i påsken skal du legge vekk alt og konsentrere deg om familien og kose dere masse. De fleste har vel perioder i livet hvor de har masse å gjøre, og du har hatt en slik periode nå. Jeg kan forstå din mann synes dette har vært en kjip periode, og han er sikkert lei av å bli siste prioriterer, men da burde han heller satt seg ned og snakke med deg, ikke gi deg silent treatment, det er bare barnslig. Påsken er ikke ødelagt, har enda mange dager igjen av påsken så slapp av, snakk med mannen din så klarer dere nok å ordne det Husk stikkordet er kommunikasjon
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mars 2013 #12 Skrevet 23. mars 2013 Lang sur melding? Hva mente du med det? Kommuniserer dere på sms? Anonym poster: 557ffeef31af3b73951504c8c35ce32c Det er faktisk de av oss som sliter med å snakke om problemene i forholdet, som tar det pr sms, jeg og misteren her i huset starter samtalene på sms, fordi ingen av oss liker å snakke om det negative, så for oss er det lettest å starte det på melding, så fullfører vi det muntlig, ansikt til ansikt... Men om han gir henne taushets behandlingen nå, så funker nok ikke den type kommunikasjon for de tror jeg...
humlesurr Skrevet 23. mars 2013 #13 Skrevet 23. mars 2013 Klarer liksom ikke finne selvtilliten akkurat nå etter han ble så sint og nå prater han ikke med meg engang. Ordnet kaffe til han på morgenen og stod opp men ungene, han ville ikke se på meg engang. Høres ut som han ikke vil mer fordi han ikke får oppmerksomhet nok. Og det stemmer jo, vet bare ikke hvordan jeg skal klare å snu det her. Anonym poster: 57764ef919705bb4cd6666a7b7214a90 Hopp under dyna til han og ta kyssedøden på han. Du får hente fram skuespilleren i deg, hva har du å tape? Sant det. Trenger visst et spark bak jeg. På tide å snu på ting. Kanskje det bare er så enkelt. Jeg legger nok altfor mye i det. Anonym poster: 57764ef919705bb4cd6666a7b7214a90 Det er lett å bli irrasjonell når man er skuffet og lei. Og det er lett å bli nærtagende og sår når man er sliten og lei. Da behøver man en helt i forholdet slik at situasjonen blir løst. Vær den helten du, jeg er sikker på det blir en fin påske om du klarer å hoppe i det
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #14 Skrevet 23. mars 2013 Så slitsomt å ha det slik hjemme. At du ikke "får lov" til å være sliten. Jeg har vært sliten i flere mnd og har rullet meg over på sofaen etter middag flere ganger i uken. En annen gang er det han som er sliten. Er man sammen drar man lasset sammen. Anonym poster: 557ffeef31af3b73951504c8c35ce32c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #15 Skrevet 23. mars 2013 Lang sur melding? Hva mente du med det? Kommuniserer dere på sms? Anonym poster: 557ffeef31af3b73951504c8c35ce32c Det er faktisk de av oss som sliter med å snakke om problemene i forholdet, som tar det pr sms, jeg og misteren her i huset starter samtalene på sms, fordi ingen av oss liker å snakke om det negative, så for oss er det lettest å starte det på melding, så fullfører vi det muntlig, ansikt til ansikt... Men om han gir henne taushets behandlingen nå, så funker nok ikke den type kommunikasjon for de tror jeg... Høres bare veldig rart ut for meg. Jeg har aldri klart å være i ett forhold der vi ikke hadde kunnet kommunisere ordentlig sammen. Men vi er jo ikke alle like. Anonym poster: 557ffeef31af3b73951504c8c35ce32c
Mamsalotta Skrevet 23. mars 2013 #16 Skrevet 23. mars 2013 Det er gode og onde dager. Du har vilje til å komme deg ovenpå og ønsker å være god for familien. Si det til ham - du vil, du trenger bare litt tid og rom for å få det til.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 23. mars 2013 #17 Skrevet 23. mars 2013 Påsken har ikke enda begynt så du har neppe ødelagt påsken, kjære deg Hva med å skru ned forventningene litt og at dere snakker sammen om å bruke påsken til å slappe av, ikke planlegge, bare være sammen og å kose dere som familie. Ta en dag av gangen uten forventninger og forhåpninger. Vær god mot hverandre og se hva dagene bringer. På den måten blir ingen skuffet, ingen får dårlig samvittighet og dere får kanskje slappet litt av i hverandre sitt selskap.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mars 2013 #18 Skrevet 23. mars 2013 Lang sur melding? Hva mente du med det? Kommuniserer dere på sms? Anonym poster: 557ffeef31af3b73951504c8c35ce32c Det er faktisk de av oss som sliter med å snakke om problemene i forholdet, som tar det pr sms, jeg og misteren her i huset starter samtalene på sms, fordi ingen av oss liker å snakke om det negative, så for oss er det lettest å starte det på melding, så fullfører vi det muntlig, ansikt til ansikt... Men om han gir henne taushets behandlingen nå, så funker nok ikke den type kommunikasjon for de tror jeg... Høres bare veldig rart ut for meg. Jeg har aldri klart å være i ett forhold der vi ikke hadde kunnet kommunisere ordentlig sammen. Men vi er jo ikke alle like. Anonym poster: 557ffeef31af3b73951504c8c35ce32c For oss har kommunikasjonen blitt betydelig bedre etter at vi "innførte" sms start på vanskelige samtaler.. Før lot vi det ligge, fordi vi ikke klarte å finne rett måte å ta opp temaene på.. Nå sender vi rett og slett en melding til hverandre, hvor vi deler vår melding, får svar fra den andre om h*ns mening om saken, så kan vi sette oss ned og snakke rolig om det, før endte det som regel i høylytt diskusjon for å komme med sin mening, uutholdelig når man har barn.. Det er nok ikke den ideelle måten for alle, men så lenge det funker for oss sier jeg bare.. Og slik er det kanskje for HI og mannen også
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #19 Skrevet 23. mars 2013 Gir han forklaring på hvorfor han blir sur? Med det så mener jeg om han tar det personlig og føler seg avvist, eller om det ligger noe annet bak? Om han føler at du sovner fra planene fordi du ikke har lyst på han ol, så kan det være lurt å forklare han hvordan du har det og at du rett og slett er sliten, og at det ikke har noe med han å gjøre. Er han bare sur fordi han ikke får seg noe når han vil, må det muligens taes opp på en annen måte. Viktig å gi mannen bekreftelser på at han er attraktiv for deg osv osv. De har jo også følelser, selv om ikke alle er like flinke til å gi uttrykk for det på en måte som er forståelig. Anonym poster: 3a2736dc7e87c6e6fc8b78579556a864
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #20 Skrevet 23. mars 2013 Det er i grunnen når jeg leser sånt som dette at jeg priser meg lykkelig for at jeg er skilt og singel! En evig spiral med en mann som ikke blir fonøyd på oppmerksomhetsplanet, mens man sliter med småbarn, hus, rot, penger, jobb og alt annet som han ikke enser.... det er DREPEN! Nei, det frister faktisk temmelig lite å avslutte singeltilværelsen! Anonym poster: 2d0847e6f72703fdc1aa6d9c5dfa3818
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #21 Skrevet 23. mars 2013 Hva er det dere sier, at det er hun som skal fiffe seg opp og leke skuespill i kveld?!?!??! Hallo! Dere kan da ikke godta at noen furter og behandler dere slik for noe så urimelig! Anonym poster: c158b8473c4f60088970145f4d70168c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå