Gå til innhold

Er det mulig å være så trøtt???


Amabolla

Anbefalte innlegg

Er 14+3 og føler for å sove hele tiden! Kl 21 så skal mannen være rimelig heldig hvis jeg fortsatt er våken. Likevel klarer jeg ikke sove lenge om morgenen hvis jeg har mulighet. Kl 6 er jeg sulten som en ulv.

 

Jeg håpte jo at i mitt siste svangerskap så skulle jeg være flink og trene, spise sunt og ikke ese ut som jeg har gjort 2 ganger før. Det ser ut til at det blir med håpet, orker jo ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig godt igjen i det du forteller her altså! Er stuptrøtt når ettermiddagen/kvelden kommer, sovner på sofaen omtrendt hver kveld,litt trasig i lengden,hadde jo vært kjekt å hatt litt kveld sammen med sin kjære! Har også "av/på" som jeg kaller dem :P Altså,en dag vil jeg bare ligge å deppe,grine,sove, og neste dag er jeg helt okay igjen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 15 nå og har de siste dagene klart å holde meg våken til 21-22 på kvelden ! Framskritt fra å sovne i sofan klokka 20 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be legen sjekke B-vitamin nivåene, stoffskiftet og blodverdier om trøttheten er plagsom.

jeg sov hele tiden. Kunne sovne etter frokost, sove til lunch. En to timer etter lunch sovna eg til middag. Og klokka ni var jeg klar for kvelden.

viste seg at jeg hadde lave blodverdier. Skal nå begynne med B12 sprøyter en gang i uken i håp om at trøttheten slipper litt taket og jeg igjenn kan få et "normalt" liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til vanlig kontroll neste tirsdag, kanskje høre om blodverdier da. Har naturlig lavt blodtrykk fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...