xenja Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 hei trenger litt hjelp her. Jeg har en liten gutt på nesten 6 mnd, men i den siste tiden 1-2 mnd har jeg merket at jeg er mye kvalm. For en liten stund tilbake fikk jeg satt inn en kobberspiral (forklarte til legen at jeg er plaget med kvalme, men han gjorde ikke noe med det bare lurte på om jeg fullammet) Jeg fikk beskjed at etter jeg har satt in kobberspiral så vil jeg få litt smøblødninger men jeg fikk ikke noe i det hele tatt. er det normalt? Fremdeles er jeg kvalm, men for det meste på morgenen men av og til til andre tidspunkter. Noen som kan ha forslag på hva det er? Tok en graviditets test rett etter jeg fikk spiral. tok en sånn rfsu jeg kjøpte på butikken og den var negativ
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Hei.. Selv har jeg hormonspiral, men kjenner en del med koberspiral, noen av de fikk blødninger, noen betydelig blødninger, og noen få fikk ikke blødninger i det heletatt... Når det gjelder kvalmen: Sover du tilstrekkelig på natt? Jeg slet med kvalme i 3 mnd etter fødsel med gutten og 4 mnd etter fødsel med jenta, fordi jeg ikke sov tilstrekkelig, og enda jeg sov, så våknet jeg av den minste lyd, noe som førte til kvalme.. Så fort søvnen ble mer normal igjen, så forsvant kvalmen.. Ellers så kan det jo hende det kan være pga spiralen, kanskje den sitter litt feil, og det gjør deg kvalm? Om ikke legen akter å sjekke spirralen, så hadde jeg kontaktet gyn.avdeling på sykehuset, og bedt om å få sjekket at spiralen sitter som den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå