Catlady Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2013 Bare jeg som ler meg fillete av denne ?????
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Hehe.. Anonym poster: 8d8a486620165f3491ad3bd25c7cd27b
Catlady Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2013 Haha Jeg liker også denne: Jesus Christ is my niggah .. Hahaha !!! Good heavens
CaptainHindsight Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Jesus Christ is my niggah .. Hahaha !!! Good heavens Word, yo
Catlady Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2013 Jesus Christ is my niggah .. Hahaha !!! Good heavens Word, yo Viktig å få frem herrens budskap i disse høytider altså topp stemning
Catlady Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2013 Jesus Christ is my niggah .. Hahaha !!! Good heavens Word, yo Er denne versjonen og. Finner den meget forstyrrende
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2013 #9 Skrevet 23. mars 2013 Haha Jeg liker også denne: Kul han typen i bakgrunnen, skikkelig snasen dansestil! Seriøst, creepy folk! Anonym poster: 8d8a486620165f3491ad3bd25c7cd27b
CaptainHindsight Skrevet 23. mars 2013 #10 Skrevet 23. mars 2013 Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C *Feelsbad*
Catlady Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2013 Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C *Feelsbad* Thihi .. Også i påsken da captain tsktsktsk ...
CaptainHindsight Skrevet 23. mars 2013 #12 Skrevet 23. mars 2013 Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C *Feelsbad* Thihi .. Også i påsken da captain tsktsktsk ... Jeg vet... Blir nok ingen påskeegg på meg i år... :C
Catlady Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #13 Skrevet 23. mars 2013 Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C *Feelsbad* Thihi .. Også i påsken da captain tsktsktsk ... Jeg vet... Blir nok ingen påskeegg på meg i år... :C Å jooooda påskeharen er rausere enn julenissen på det området der
CaptainHindsight Skrevet 23. mars 2013 #14 Skrevet 23. mars 2013 Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C *Feelsbad* Thihi .. Også i påsken da captain tsktsktsk ... Jeg vet... Blir nok ingen påskeegg på meg i år... :C Å jooooda påskeharen er rausere enn julenissen på det området der Pøh. påskeharen du liksom. Her er det mor på andre siden av landet som sender påskeegg Sikkert smeltet på veien, men pyttsann...
Catlady Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #15 Skrevet 23. mars 2013 Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C *Feelsbad* Thihi .. Også i påsken da captain tsktsktsk ... Jeg vet... Blir nok ingen påskeegg på meg i år... :C Å jooooda påskeharen er rausere enn julenissen på det området der Pøh. påskeharen du liksom. Her er det mor på andre siden av landet som sender påskeegg Sikkert smeltet på veien, men pyttsann... Jeg får også påskeegg av mamma . Blir aldri for stor til det
CaptainHindsight Skrevet 23. mars 2013 #16 Skrevet 23. mars 2013 Jeg får også påskeegg av mamma . Blir aldri for stor til det Som min mor elsker å si: En mors jobb tar aldri slutt. Haha. Bra vi har snille mødre da.
Catlady Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #17 Skrevet 23. mars 2013 Jeg får også påskeegg av mamma . Blir aldri for stor til det Som min mor elsker å si: En mors jobb tar aldri slutt. Haha. Bra vi har snille mødre da. Aiaiaiaiaiiiii, idag våknet jeg med Jesus is a friend of mine på hjernen, og gått og trallet på den i hele dag.. Til og med i butikken klarte jeg ikke å la vær, og fikk endel pussige blikk.. Aaah.. Håper den gir seg snart. Orker ikke gå rundt som en gladkristen glisebikkje !! Jeg er katolikk, og vi skal være dystre og fulle av synd og skam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå