Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som ler meg fillete av denne ?????

Skrevet

Hehe.. :)

 

Anonym poster: 8d8a486620165f3491ad3bd25c7cd27b

Skrevet

Haha :D

Jeg liker også denne:

Skrevet

Haha :D

Jeg liker også denne:

Jesus Christ is my niggah .. Hahaha !!! Good heavens :)

Skrevet

 

Jesus Christ is my niggah .. Hahaha !!! Good heavens :)

 

Word, yo :D

Skrevet

 

Jesus Christ is my niggah .. Hahaha !!! Good heavens :)

 

Word, yo :D

Viktig å få frem herrens budskap i disse høytider altså :) topp stemning :)

Skrevet

 

Jesus Christ is my niggah .. Hahaha !!! Good heavens :)

 

Word, yo :D

Er denne versjonen og. Finner den meget forstyrrende ;)

Skrevet

Haha :D

Jeg liker også denne:

Kul han typen i bakgrunnen, skikkelig snasen dansestil! :D

 

Seriøst, creepy folk!

 

Anonym poster: 8d8a486620165f3491ad3bd25c7cd27b

Skrevet

Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C

 

*Feelsbad*

Skrevet

Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C

 

*Feelsbad*

Thihi .. Også i påsken da captain ;) tsktsktsk ...

Skrevet

Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C

 

*Feelsbad*

Thihi .. Også i påsken da captain ;) tsktsktsk ...

 

Jeg vet... Blir nok ingen påskeegg på meg i år... :C

Skrevet

Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C

 

*Feelsbad*

Thihi .. Også i påsken da captain ;) tsktsktsk ...

 

Jeg vet... Blir nok ingen påskeegg på meg i år... :C

Å jooooda :) påskeharen er rausere enn julenissen på det området der :)

Skrevet

Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C

 

*Feelsbad*

Thihi .. Også i påsken da captain ;) tsktsktsk ...

 

Jeg vet... Blir nok ingen påskeegg på meg i år... :C

Å jooooda :) påskeharen er rausere enn julenissen på det området der :)

 

Pøh. påskeharen du liksom.

Her er det mor på andre siden av landet som sender påskeegg ;) Sikkert smeltet på veien, men pyttsann...

Skrevet

Hadde tenkt å dra frem den gamle slageren til The Kelly Family, men så viste det seg at den handlet om tiss, ikke Jesus... :C

 

*Feelsbad*

Thihi .. Også i påsken da captain ;) tsktsktsk ...

 

Jeg vet... Blir nok ingen påskeegg på meg i år... :C

Å jooooda :) påskeharen er rausere enn julenissen på det området der :)

 

Pøh. påskeharen du liksom.

Her er det mor på andre siden av landet som sender påskeegg ;) Sikkert smeltet på veien, men pyttsann...

Jeg får også påskeegg av mamma :). Blir aldri for stor til det ;)

Skrevet

 

Jeg får også påskeegg av mamma :). Blir aldri for stor til det ;)

 

Som min mor elsker å si: En mors jobb tar aldri slutt. Haha.

Bra vi har snille mødre da.

Skrevet

 

Jeg får også påskeegg av mamma :). Blir aldri for stor til det ;)

 

Som min mor elsker å si: En mors jobb tar aldri slutt. Haha.

Bra vi har snille mødre da.

Aiaiaiaiaiiiii, idag våknet jeg med Jesus is a friend of mine på hjernen, og gått og trallet på den i hele dag.. Til og med i butikken klarte jeg ikke å la vær, og fikk endel pussige blikk.. Aaah.. Håper den gir seg snart. Orker ikke gå rundt som en gladkristen glisebikkje !! Jeg er katolikk, og vi skal være dystre og fulle av synd og skam. :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...