Fullrulle86 Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Jeg har hatt citycross før og vært fornøyd, men syns den er litt stor sammenlagt. Dessuten virker mountain Buggy deilig å trille! Hva er deres erfaringer?
Vogndilla Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Av type klassisk firehjuling så er ikke citycross spesielt stor, den er faktisk en av de minste og letteste i klassen. Men den er jo større og tyngre enn mange andre vogner av andre typer. MB er en lett vogn men den blir veldig lang (men flat) sammenlagt, skal du ha en vogn som blir liten sammenlagt bør du se på andre. For eksempel babyjogger city elite, tfk og easywalker. Største forskjellen på de to vognene ser du jo, men det er også at MB ikke har vendbar sittedel, du kan dermed ikke ha barnet vendt mot deg i sportsvognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå