Gå til innhold

City cross eller mountain Buggy?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt citycross før og vært fornøyd, men syns den er litt stor sammenlagt. Dessuten virker mountain Buggy deilig å trille! Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av type klassisk firehjuling så er ikke citycross spesielt stor, den er faktisk en av de minste og letteste i klassen. Men den er jo større og tyngre enn mange andre vogner av andre typer.

 

MB er en lett vogn men den blir veldig lang (men flat) sammenlagt, skal du ha en vogn som blir liten sammenlagt bør du se på andre. For eksempel babyjogger city elite, tfk og easywalker.

 

Største forskjellen på de to vognene ser du jo, men det er også at MB ikke har vendbar sittedel, du kan dermed ikke ha barnet vendt mot deg i sportsvognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...