Gå til innhold

Fantastiske Eirik i Idol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var bare rå-kul ikveld :-)

 

Anonym poster: fd46cb5bd36eadb3e8eba388aa4d9103

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp:) Men det var også hun med "the wall"!:)

 

Anonym poster: db77f3aa7e130d682a6297d00862b2b1

Skrevet

Du kødder ikke med pink floyd ;)

 

Anonym poster: d138bf637bf0fed146c243e150b99a8a

Skrevet

Eirik var super :) Jeg pleier som regel ikke å bli veldig engasjert i slikt, men jeg heier faktisk på ham!

Skrevet

Du kødder ikke med pink floyd ;)

 

Anonym poster: d138bf637bf0fed146c243e150b99a8a

blasfemi!
Skrevet

Eirik er bare rå!! Synest ikke det var rettferdig at Martine røk ut :-(

 

Anonym poster: cb6e67700f3074f5b2ce776acb085af4

Skrevet

Er overrasket over artistene, men synes det var synd at Martine røk ut. Synes en av de to andre kunne dratt, særlig han som sang Bruno Mars låta.

 

Men ja, er helt enig med deg, Eirik var helt super :)

Skrevet

Jupp:) Men det var også hun med "the wall"! :)

 

Anonym poster: db77f3aa7e130d682a6297d00862b2b1

 

Astrid Sugaren var kjempe tøff! Hun som sang Another brick in the wall. Steffen og er flink da. Veldig bra Leonard Cohen fremføring.

Skrevet

Du kødder ikke med pink floyd ;)

 

Anonym poster: d138bf637bf0fed146c243e150b99a8a

blasfemi!

Herrrrrrretic !!!

Skrevet

Jeg syntes nesten han var litt hot i dag til og med! Rockegutter med skinnbukser og langt hår ass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...